Pov.Deku
,,Nechceš ven??" Todoroki se mě zeptal. ,,S tebou kamkoliv <3" Vzal mě za ruku a šli jsme do parku. Po cestě začalo pršet a mě byla zima. ,,Hepčík" ,,Není ti zima Midoriyo??" ,,N-ne.." S klepavým hlasem jsem mu odpověděl. Todoroki mi zase půjčil jeho mikinu a já jsem se do ní zachumlal a šli jsme dál. ,,Děkujuu <3" Obejmul jsem ho a přitom jsme šli dál. Začalo pršet hodně, a tak jsme šli pod strom kde jsme chvilku přečkali. Byli tam schody na které jsem si sedl a následně Todoroki hned vedle mě. Byl nádherný západ slunce a tuhle chvilku jsem naprosto miloval. Opřel jsem svou hlavu o jeho rameno a on si dal svou ruku na moje rameno. ,,Miluji ten západ slunce, ale... tebe miluji mnohem víc." Zčervenal jsem a nevěděl co říct. Můj zmatek byl tak silný že jsem otevřel ústa ale nemohl ze sebe vytlačit jedinou hlásku. ,,A-a-a.." Todoroki se na mě pousmál a políbil.
,,Jsi moje všechno na tomto světě!!" Obejmul mě a já následně jeho. Byla už zima, tak jsme si sedli na lavičku a dívali se na západ slunce. ,,Ale ale.. koho to tu máme." Přišel Bakugou a zkazil mi tuto nádhernou chvilku. ,,Kacchane na to teď nemám čas vážně!!" Malinko jsem na něj vykřikl. ,,Co si to dovoluješ?!" ,,Midoriyo to nech na mě." Todoroki se zvedl z lavičky a stoupl si před Bakugou. ,,Ale ne.." Vypadalo to na velikou rvačku a tak jsem malinko ustoupil. ,,Heyy Bakugou!!" ,,K-kirishimo??" ,,Pojď neperte se tady." Kirishima odvedl Kacchana pryč a já jsem si oddechl. ,,U-uff" ,,Promiň Midoriyo nechtěl jsem tě vyděsit." ,,To nic" Usmál jsem se a pevně ho objal. ,,Jsi jenom moje láska. Miluji tě nadevše!!" ,,Aweee Todoroki!!" Přitiskl jsem svůj obličej na jeho hruď a stáli jsme romanticky před jezerem kde byli labutě s krásným výhledem na západ slunce.
No nic.. jsme zase na konci. Doufám že se vám 4 epizoda líbila a to je asi ode mě vše. Jenom chci upozornit že ne vždycky budu pravidelně vydávat, ale heyy blíží se prázdniny takže očekávejte epizody a zatím Papa pusinky <3
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomansaNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!