Ano jsem zpátky guys!!! Nic méně nezabijte mě a užijte si ff <33
Pov.Deku
Po asi jedné hodině bylo vše zase jako dřív, domy a byty byly opravený a v nemocnici bylo zavřeno, tak jsem se rozhodl, že Todorokiho ošetřím sám. ,,U-Ufff jsem rád že vše je v pořádku! Teda... až na tvoji ruku.." ,,Heh.. to nic není." Oba jsme se na sebe chvilku dívali a já jsem měl v břiše motýlky. ,,Ošetřím tě." Objal jsem ho a šli jsme domů. ,,Posaď se zlato!! Najdu lékárničku." Chvilku jsem se hrabal ve skříni, ale nikde nic. ,,Hmm.." Podíval jsem se do horní poličky jestli náhodou tam nic není. ,,Mám to!!" Vzal jsem obvaz a běžel k Todorokimu. ,,Našel jsem ji!!" Sedl jsem si vedle něj a obvázal mu ruku. ,,Vypadám jak mumie." ,,Hahahhahh!!" Začal jsem se smát až jsem se do toho obvazu zamotal i já. ,,Co je Midoriyo??" ,,Jsi tak vtipný." ,,Ale opravdu tak vypadám." Todoroki se zmateně díval a to mě rozesmálo ještě víc. ,,Hotovo!!" Usmál jsem se a Todoroki se podíval na svou ruku. ,,Děkuji ti!!" Obejmul mě a já jsem nečekaně zrudl. ,,To nestálo za řeč." Dal jsem mu pusu na tvář a on mě následně políbil. ,,Jdu spinkat." Lehl jsem si na Todorokiho a usnul jsem.
Pov.Shoto
Chvilku jsme se s Midoriyou mazlili a já ho pak odnesl do postele. Awee jsi tak roztomilý!! Nechci tě nikdy ztratit!! Lehl jsem si vedle něj, přikryl nás, objal ho a šel spát. Dobrou lásko. Políbil jsem ho na tvář a oba jsme usnuli a snili jsme ho našich zážitcích.
Anoo jsem zpátky jejjj!! Zlatíčka budu se snažit psát ff pravidelně ale rozhodla jsem se že nebudu psát tři ff protože by to bylo mimo nás zvyk (xdd výmluva ale vy si myslíte že nejsem 💫lAzY💫) No nic doufám že se vám ff líbila a Papa pusinky.!! A Děkuji za 300 přečtení miluju vás a Papa!!
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
Roman d'amourNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!