Pov.Deku
Nemohl jsem spát ani nic jiného. Ležel jsem v posteli a ani ráno mi nebylo líp. Podíval jsem se na hodiny a zjistil jsem že je 6:35 ,,U-už??" Vstal jsem a šel jsem si udělat čaj. Moc mi chybíš. Pamatuji si chvíle kdy jsem se probudil a viděl jsem tvůj úsměv na tváři, miloval jsem ty chvíle kdy jsi byl ve sprše neboli mramorovém chrámu potěšení, jak tomu rád říkal, jeho mokré vlasy co mu padaly do obličeje. Ty chvilky kdy mě objímal. Vždycky když jsme spolu vstávali mě políbil s úsměvem. Tolik mi chybí. Jenže teď jsem vstal se samotou a prázdnotou. Nikdo tu nebyl, byl jsem tu sám. Když jsme se kdysi spolu dívali na film a byla tam děsivá scéna, tak mě obejmul a já jsem se k němu přitulil, dokazoval mi, že s ním jsem v bezpečí a nic mi nehrozí. Miloval jsem chvíle kdy jsem se s ním mazlil a cítil jeho vůni a slyšel tlukot jeho srdce. Zase jsem začal brečet a slzy se mi stékali po tvářích. ,,Ne!! Už to nevydržím!!" Zhroutil jsem se, chytl jsem se za hlavu a řval v temnotě. Rozhodl jsem se ho navštívit. Udělal jsem si hygienu, učesal a převlýkl. Vzal jsem si věci a šel jsem. Zavřel jsem dveře a utíkal jsem.
V nemocnici...
,,Dobrý den, mohl bych se zeptat kde je pokoj pacienta Shoto Todoroki??" Zeptal jsem se a sestřička mi odpověděla. ,,V 2 patře v pokoji číslo 12." ,,Děkuji mockrát." Běžel jsem. ,,Umm.. tady to je!! Zaklepal jsem a doktorka mi otevřela. ,,Chcete navštívim pacienta??" ,,A-ano.." ,,Kdo jste?!" Vypadá to že mě doktorka nechtěla pustit a začal jsem panikařit. ,,J-já jsem Izuku Midoriya. Jsem jeho přítel.." ,,Dobře pojďte dál, nechám vás o samotě." Doktorka odešla a já jsem vběhl do pokoje. ,,Todoroki!!" Ležel v bezvědomí na lůžku. Měl všude obvazy a dýchal s pomocí přístrojů. Začal jsem brečet, když jsem viděl v jakém je stavu.
,,H-hh uhhh.." Todoroki otevřel oči a já jsem byl naprosto v šoku. ,,Todoroki.. TODOROKI!!!" Začal jsem brečet a lehce jsem ho objal. ,,M-midoriyo??" ,,Jsem tak šťastný že to nic není." Brečel jsem ještě víc a byl jsem nehorázně šťastný. ,,Neboj.. nic mi není." ,,Promiň je to moje vina!!!" Usmál jsem se. A utřel si slzy. ,,A ohledně Bakugou... Chtěl aby to bylo nedorozumění a.. proto mě políbil když ses díval." ,,To nevadí!! Já ti věřím. Promiň že jsem o tobě pochyboval. Usmál se na mě a já byl šťastný, že mohu vidět jeho úsměv na tváři.Jupíí.. jsme zase u konce. Tentokrát to nebylo tak depresivní takže tak. Xdd a doufám že se vám epizoda líbila a Papa pusinky <3 (Jo a srry že jsem včera nenapsala Epizodu ale byla jsem líná no.. ale psssst q-q)
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomansaNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!