Ep.16 Fire...

26 5 1
                                    

Pov.Deku

,,Aaaaaa!!" Probudil jsem se. ,,Co se děje miláčku??" ,,J-já nevím..." ,,Shhhh je 03:46 pojď spát." Začalo pršet a byla bouřka. Slyšel jsem hromy a sem tam jsem viděl blesk. ,,Bojím..." Schoval jsem se pod deku. ,,Shhhh neboj se. Jsem tady s tebou." Objal mě a pohladil. ,,D-dobře.." Zašeptal jsem sotva slyšitelně a snažil jsem se usnout. ,,Todoroki.. nemůžu usnout.." ,,Huh??" ,,No.. nemůžu usnout.." Podíval jsem se jako vystrašený štěňátko na Todorokiho. ,,Copak se děje??" Todoroki se zvedl a sedl si na gauč a zmateně se na mě díval. ,,Todoroki??" ,,Huh??" ,,Miluji tě!!" Skočil jsem na něj. ,,Midoriyo co se děje.. Děje se něco?? Tohle bys mi jen tak z ničeho nic neřekl." A.. měl pravdu.. sám jsem nevěděl co se semnou děje a proč jsem to řekl. ,,Já nevím.. cítím se nějak divně." ,,Neboj nic se neděje pojď sem." Todoroki roztáhl ruce a já jsem ho objal. Potom si lehl za mě, obejmul mě ze zadu, abych se uklidnil.

 Potom si lehl za mě, obejmul mě ze zadu, abych se uklidnil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jeho obětí bylo tak jemné a něžné. Už jsem pomalu usínal, když v tu chvíli jsem slyšel velkou ránu. ,,Co se to stalo?!" Rychle jsem se zvedl a podíval se z okna. ,,Co se děje Midoriyo??" ,,Támhle o-ono hoří?!" ,,Co?!" Todoroki poběžel zamnou, aby se podíval co se stalo. Ukázal jsem na strom který hoří a plameny se rozléhají po celém městě. ,,Udeřil blesk..." Už jsem viděl jak se oheň přibližuje k nám. ,,Midoriyo!! Musíme jít okamžitě pryč!!" Byl jsem, ale strachem paralizovaný a tak jsem se jako idiot díval na plameny, aniž bych se hýbal a něco dělal. ,,Midoriyo!!" Todoroki mě vzal za ruku a chtěl mě odtáhnout, ale než jsem se vzpamatoval, cítil jsem kouř a viděl jsem jak plameny zablokovali cestu ven..

YAYY jsme zase na konci. No nic. Doufám že jste na sebe dívali pozor protože dneska bylo hnusně a pršelo tak abyste nenastydli xdd. No nic Doufám že se vám epizoda líbila já se s vámi loučím a Papa pusinky <3

Láska z Každého Úhlu Kde žijí příběhy. Začni objevovat