Pov.Deku
,,Pan Todoroki.." Byl jsem vystrašený, protože jsem se bál, že ty testy nedopadli dobře. ,,A-a-an-no??" S klepavým a koktavým hlasem jsem se zeptal. ,,Dneska pan Shoto Todoroki může jít domu!!" Paní doktorka se usmála a mě se rozzářil obličej. ,,Pojďte dál, nechám vás chvilku o samotě." Paní doktorka odešla a já jsem okamžitě vběhl do pokoje. ,,TODOROKI!!!" Šel jsem ho rychle obejmout a pevně jsem ho stiskl. ,,M-midoriyo??" ,,Jsem tak rád že ti nic není!!" Todoroki mě objal a pohladil mě na hlavě. ,,Midoriyo.." ,,Tolik jsi mi chyběl, nedovedu si představit jediný další den bez tebe!! Byl jsem tak smutný, když jsem tě viděl na zemi, byl jsi úplně zraněný!!" Začal jsem zase brečet. ,,Midoriyo.. taky jsi mi moc chyběl. Miluji tě a nechci tě ztratit!!" Vzal mě za tváře, aby mi mohl utřít slzy a pak mě něžně a sladce políbil. Malinko jsem zčervenal, ale přesně tyhle chvilky mi chyběly a přesně po těchto chvilkách jsem tak toužil. Obejmul mě, chytil mě za záda a přitiskl mě k němu pevněji. Po chvilce přišla doktorka a já jsem se okamžitě od Todorokiho odtáhnul. ,,Není to tak jak to vypadá!!" Zrudnul jsem a podíval jsem se na podlahu. ,,Už můžete jít." Paní doktorka nás pozdravila a my ji. ,,Nashledanou!!" Usmál jsem se a podíval jsem se na Todorokiho. ,,Jsem moc moc rád, že ses mi vrátil." vzal jsem ho za ruku a oba jsme šli společně domu.
At home...
Todoroki si lehl na gauč a naznačil mi, abych si lehl na něj. Pomalu a opatrně jsem si na něj lehl a on mě obejmul. Po dlouhé době jsem se nadechl jeho vůně a něžně jsem ho políbil na rtech. ,,Nechceš si pustit film??" ,,Uhmmmumm" Zakýval jsem na nesouhlas. Jenom jsem si chtěl užívat tuhle chvilku. Pomalu jsem usínal, když v tu chvíli jsem cítil jak mě něco jemně šimrá na zádech. Lekl jsem se a okamžitě jsem se zvedl. ,,Midoriyo děje se něco??" ,,Uhh.. ne.." ,,Ty nechceš abych tě hladil??" ,,Chci teda co??" Zase jsem si na něj lehl a pomalu jsem usínal. Todoroki mě lehce hladil, miloval jsem to. Vždycky jsem se malinko zvedl, když se Todoroki nadechl. ,,Sladké sny miláčku." Todoroki mě lehounce políbil na hlavě a usnuli jsme spolu.
Sice bylo teprve 16:43 ale oba jsme byli unavení.,,Huh?!" Probudil nás rachot z venku. ,,To nic nebylo, neboj se Midoriyo." ,,D-dobře.. a vůbec kolik je hodin??" Podíval jsem se na hodiny kde bylo napsáno 18:34. ,,Už je pozdě!! Musím udělat veče.." Nestihl jsem dokončit větu a Todoroki mě chytil a položil mě na gauč. ,,C-co to děláš.. Todoroki.." ,,Nic~" Todoroki se na mě ďábelsky usmál a já věděl že to není dobré znamení. ,,C-co??" Vyděšeně a potichoučku jsem se ho zeptal. ,,Mmmm~" ,,Co.." Todoroki mě chytil za ruce a políbil mě. Nejdříve mě líbal něžně ale po chvilce byli jeho polibky vášnivější. ,,Mmmmm~"
Jeho polibky se pomalu přesunuli na můj krk. ,,Aahh" Zasténal jsem a vlna rozkoše mi proběhla celým tělem. Po chvilce mě zvedl a přitiskl mě ke zdi. Vzal mě za boky a jednou rukou mě držel za krk. Začal mě pomalu slýkat a já jsem začal panikařit. (Budeme ignorovat že nejsou plnoletí shhhhh) ,,Ne co to děláš??" Sundal mi kalhoty a já jsem měl chuť se schovat pod peřinu. Po chvilce jsme byli oba nazí. ,,Aaaaaahhhh!!" Cítil jsem ho v sobě a byla to nesmírná bolest. Snažil jsem se nesténat, ale nešlo to. Nejdříve to bylo v klidu, ale po chvilce přidal na rychlosti a to už jsem nevydržel. ,,Aaaaaaahhh au au au..." Todoroki byl příliš silný a já jsem umíral v bolestech. Chvilku přestal a já jsem měl chvilku, abych se pořádně nadechl a popadl dech. Moc času mi, ale nedával. Po chvilce začal zase, ale tentokrát nepřestával. ,,A-au.." Líbilo se mi to, ale hodně mě to bolelo, měl jsem pocit, že mě roztrhá na kousíčky. ,,Ne Shoto.. už dost.. prosím.." Todoroki poznal, že už mám dost a tak přestal. ,,Uf uf uf.." Chvilku jsem se snažil rozdejchat bolest a popadnout dech. Todoroki mi pomohl se obléknout a on se taky oblékl. Potom mě vzal do náruče a položil mě na postel. ,,Promiň Midoriyo." ,,Au au au.." Objal jsem polštář a umíral jsem zaživa. ,,N-ne-nev-nevadí.." Todoroki mě objal ze zadu a na chvilku jsme usnuli.
Takže jo jsme zase na konci a ano chvilku ticha pro Midoriyu. Bylo to dost bolestivé pro něj a taky to byla nezasloužená smrt. Xdd dělám si srandu doufám že se vám epizoda líbila a Papa pusinky <3
(Jo a dneska jsem se fakt překonala. Epizoda je megaa dlouhá takže to berte jako náhradu za ty dny kdy jsem nic nenapsala. No nic alespoň je co číst. :D
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomanceNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!