Pov.Deku
Chvilku jsme spolu leželi, než jsem si uvědomil že mám udělat večeři. ,,Au au.. m-musí-m-m udělat ve-veče-ř-ři.." Ale nemohl jsem se zvednout. Umíral jsem a bolesti nepřestávaly. ,,Neboj to zvládnu sám!! Mezitím ty si lehni a odpočívej." ,,Umm.. Todoroki jseš si jistý?? Já jen, že jsi ještě nikdy předtím nevařil.." Todoroki, ale vypadal nadšeně, jen z toho že jde vařit tak jsem ho nechal být. ,,Pcheee.. Hehhh to zvládnu levou zadní." Mrknul na mě a zmizel v kuchyni. ,,Tak.. dobře." Věřil jsem mu, tak jsem si lehl a snažil jsem se ignorovat bolest.
Pov.Shoto
Šel jsem do kuchyně a rozhodl jsem se vařit. No ty vole. Vzal jsem do ruky nůž a nevěděl jsem co dělat. S tím se má jako vařit?! Se s tím spíš zabíjí lidi ne?? Uhh.. Midoriya j-je kriminálník?! Ale.. vždyť vypadá n-nevině. Otevřel jsem lednici a vzal jsem láhev s červenou tekutinou. A sakra.. to bude určitě krev nebohých lidí co byli Midoriyích obětí. No.. zkusím se na to podívat. Otočil jsem prapodivnou lahvičku, abych ji nějakým způsobem prozkoumal. Jo aha to je jenom kečup. Hah.. málem mě tahle ďábelská lahvička oklamala. No nic.. musím vařit. Možná bude něco v lednici. Otevřel jsem mrazák a našel jsem tam pizzu. Oooo mňamina. No nic. Tohle asi udělám na pánvi. Hledal jsem marně pánev po celé kuchyni. Otevřel jsem skříňku. Aaa hele!! Našel jsem tě ty zrůdo z kovu. Haha vítězství je na dosah!! Uhh.. počkat a teď musím najít zapalovač. Hledal jsem po celé kuchyni, ale nikde nic. No.. k čemu zapalovač. Ten oheň zvládnu sám. Použil jsem ohnivou sílu. HAHHA dokázal jsem to. A teď se podívám na tu pizzu. Otevřel jsem krabici. Uhh to je mi, ale divná fólie. No asi se to má vařit i s ochranou fólií pro případ spálení hah. Ewww ale nezdá se mi že by to bylo k tomu určené. A ta fólie určitě není jedlá. Pchee.. ,,Lásko jsi v té kuchyni nějak dlouho. Nechceš pomoc??" Z vedlejšího pokoje se ozval Midoriya. ,,Ummm.. nic miláčku. Zvládám to skvěle!!" ,,D-dobře.."
Tak a zpátky k problému. Uhh fujj no nic kašlu na to.12min. Later..
,,Už se to nese!!" Vyšel jsem vítězně z kuchyně. ,,Hmmm copak to asi bude??" ,,Zlato... dneska to bude čínská polívka.. :D" ,,C-co?! Hahah to jsi tu čínskou polívku dělal 30 minut??" Midoriya vyprskl smíchy a to mě rozesmálo. ,,Hahahah" ,,Hhahahaha"
Oba jsme začali jist. ,,Dobrou chuť zlato.."Jejjj jsme zase na konci. A omlouvám se že asi 2 dny nevyšla epizoda ale přestože jsou prázdniny tak moc času nemám. Nic méně chci se omluvil za nějaké vírazy které se tady naskytli. A dneska to bylo funny protože už jste zažili depresivních epizod až až. No nic..doufám že se vám epizoda líbila mějte se pěkně a Papa pusinky <3
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
Roman d'amourNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!