Takže hned na začátek se chci omluvit že dost dlouho nevyšla epizoda tak snad aktivita neklesne. Taky děkuji za vaši trpělivost. No a je to tu!! NOVÁ EPIZODA!! Tak si ji užijte :]
Pov.Deku
Přišel jsem domu a lehl jsem si na postel. ,,Uffff" Vydechl jsem úlevou, protože je Todoroki v pořádku. Ale zároveň jsem přemýšlel nad tím co řekla paní doktorka. ,,Musíme okamžitě udělat testy zda není v ohrožení!!!" Ta věta mě naprosto vyděsila. Ale věřil jsem tomu, že bude v pořádku, cítil jsem to. Ale... přesto že jsem Todorokiho navštívil furt to nebylo ono. Furt to není ten pocit, když vedle mě ležel, usmíval se na mě, objímal mě, líbal mě a zkrátka miloval mě. Šel jsem si umýt obličej, tak jsem šel do koupelny. T-ty chvíle kdy jsme si spolu čistili zuby a on na mě ze srandy vylil vodu. Oba jsme se začali hrozně smát. Pak jsem ti to vrátil Todoroki. Polil jsem tě ledovou vodou. A on mi na vlasy dal pěnu a zacuchal mi vlasy. Oba jsme měli záchvaty smíchu. Začal jsem zase brečet, když jsem se otočil ale vedle mě nikdo nebyl. Vždycky mě objal ze zadu, ale... teď.. teď tu nikdo není kromě mě. Zase jsem po něm toužil jako nikdy jindy. Brečel jsem dál. A šel jsem do obýváku kde jsem si lehl na gauč. ,,Je to nějaký divný. To je nepohodlné." Ten gauč nebyl jako kdysi. Aha už vím proč. Vždycky si na ten gauč lehl Todoroki a já jsem ležel na něm. Ale teď tu je nějak moc místa a... to se mi nelíbí. Vždycky jsme se spolu na tomto gauči spolu objímali, mazlili, ale... teď tu nikdo není.. a to to mě ničí.." Tato myšlenka mě opět rozbrečela, tak jsem šel do ložnice kde jsem si lehl. Obejmul jsem deku, abych si nepřipadal sám, ale furt to nebylo ono. Všude byli naše společné fotky a ten pohled na fotografie kde jsme byli oba šťastní mi přihánělo čím dál tím víc slz. Bylo to jako za trest být v pokoji kde jsou naše společné fotky a vzpomínky všude kam se člověk podíval. Nevydržel jsem to. Měl jsem pocit jako bych měl z toho všeho halucinace a vidiny, tak jsem se schoval pod peřinu a tam jsem chvilku zůstal. Docházel mi kyslík a nemohl jsem dýchat, ale neměl jsem tu odvahu čelit přítomnosti a realitě co se momentálně děje.
Takže jsme zase u konce a teď vám položím větu která vás bude napínat. ,,Ehmm.. ehm... pokud chcete vědět zda se Midoriya udusí nebo ne čtěte další do budoucna mnou vytvořené epizody!!" Sranda guys on se neudusí!! Nebo alespoň v to doufejte B] Ale doufám že se vám epizoda líbila a Papa pusinky <3
(JO A MODLETE SE ABY SE MIDORIYA NEUDUSIL)
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomansaNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!