Ep.6 Midoriyo!!!!

32 7 3
                                    

Pov.Deku

Todoroki na mě řval a chtěl mě chytit za ruku ale nestihl to.
Padal jsem a viděl jsem jak Todoroki skočil zamnou. Todoroki mě chytil za ruku a on se chytil za most. ,,To-todo-todoroki.." ,,Tohle mi nedělej!!!" Todoroki na mě zařval se slzami v očích. ,,Já tě miluji!!" Todoroki mě stále držel a já už viděl jak ten nestabilní most se za chvilinku zřítí. ,,Pusť mě Todoroki!! Nebo oba zemřeme. Ten most nás neudrží!!" ,,To radši zemřeme spolu než jen jeden z nás!!" Brečel jsem a měl jsem menší záchvat. ,,Já tě nepustím, NIKDY!!!" Viděl jsem jak se most pomalu rozpadá a to už byla poslední kapka k tomu abych udělal to co jsem udělal. Vzal jsem s batohu malinký nožík a bodl jsem Todorokiho do ruky. ,,Proč?! Proč mě furt držíš?!" Začal jsem řvát a více brečet. Chtěl jsem aby mě Todoroki pustil, ale nehledě na jeho zranění furt mě pevně držel. ,,Co blázníš?! Nikdy tě nepustím rozumíš?!" ,,Ale-ale ten most!!" ,,A co se jako má stát??" Todoroki se pousmál a ten most se zřítil s námi. ,,Aaaaahh!!" Todoroki mě obejmul, tak že on padal a já na něm ležel abych při dopadu nebyl zraněný. ,,To-todoroki!!! Prosím nedělej to!! Odpouštím ti!! Prosím!! Začal jsem ve strachu zděšení vzteku a smutku řvát jako bych byl na dně všeho co se stalo. ,,Neboj se.. všechno bude dobré.." Todoroki mě obejmul a já jsem pevně zavřel oči. Po chvilce jsem upadl do bezvědomí a jediné co si pamatuji je to jak mě Todoroki pevně stiskl a řval moje jméno.

Takže ano vím jsem zlá že vás takhle napínám ale doufám že se vám epizoda líbila. Tentokrát je kratší, ale to mi snad odpustíte. No nic já už nemám co říct Takže Papa pusinky

Láska z Každého Úhlu Kde žijí příběhy. Začni objevovat