Ep.19 Dangerous

16 4 0
                                    

Pov.Deku

Bylo ráno a paprsky slunečního svitu mě pomalu probouzeli. Podíval jsem se na hodiny a viděl jsem.. 5:56?! To je tak brzo? Nevadí připravím snídani. Zvedl jsem se z postele a potichu jsem odešel do koupelny. Ale ještě předtím jsem dekou přikryl Todorokiho. ,,Spí sladce." Potichoučku jsem mu zašeptal do ucha a jemně ho políbil na čele. V koupelně jsem si vyčistil zuby a umyl si obličej. Po chvilce jsem šel do kuchyně kde jsem roztáhl závěsy a otevřel okno a nadechl se čerstvého vzduchu. Ptáci jemně zpívali a slunce nádherně zářilo. Udělal jsem vajíčka a mně a Todorokimu jsem připravil věci do školy UA. ,,Dneska je nádherné pondělní ránko." Usmál jsem se a šel jsem se převléknout. ,,Jejda už je 6:25 musím probudit Todorokiho." Běžel jsem do ložnice. ,,Lásko vstávej." Odhrnul jsem prameny vlasů z jeho obličeje. ,,Mhm??" Todoroki pootevřel očí. ,,Musíme se připravit. Je pondělí." Zatřepal jsem s Todorokim. ,,Jo.. už jdu." Mezitím co Todoroki šel do koupelny, já jsem ustlal a připravil stůl. ,,Tady to je." Usmál jsem se na rozespalýho Todorokiho a ukázal mu snídani. ,,Heh.." Todoroki se pousmál a šel mě obejmout. ,,Dobré ránko Midoriyo." Políbil mě na čele a šli jsme se nasnídat.
-----------------------------------------------------------
Podíval jsem se na hodiny, abych zjistil kolik času nám zbývá. ,,Ale ne!! Rychle! Bude 7:00 musíme si pospíšit." Popohnal jsem Todorokiho a oba jsme vyrazili. Venku bylo nádherně, svítilo sluníčko a byl příjemný vánek. ,,Kéž bychom měli dneska volno." Todoroki si povzdychl. ,,Hele nebuď líný, už jsme měli volna dost." Zasmál jsem se. ,,No konečně jsme tady." Vešli jsme do třídy. ,,Ahojkyy Deku-kun dlouho jsme se neviděli!!" Vyjekla na mě Uraraka. ,,J-jo ahoj." Pozdravil jsem a s Todorokim jsme šli na svá místa.
--------------------------------------------------------------
Celá třída se bavila dokud nevešel pan Aizawa. ,,Prosím o pozornost." Celá třída začala mlčet. ,,Dneska to bude speciální cvičení s.." Pan Aizawa ani nestihl dokončit slovo a celá třída vyjekla. ,,S Všemocným!!!" ,,Tohle bude super!" Zařval Denki ,,Jirou: Uhh trochu se uklidni." Povzdychla. ,,Ashido: No to bude jízda!!" ,,Ať je to co je to výhra je moje!!" Kacchan se rošťácky usmál. UHH tak tohle bude dlouhý den. ,,Všichni do haly prosím." Pan Aizawa nás vzal do haly kde na nás čekal Všemocný.
-----------------------------------------------------------
,,Uhhh dneska to byla taková únava." Uraraka si začala stěžovat. ,,Asui: Ale byla to i sranda!" ,,Lida: Za mě jsme si vedli opravdu dobře." Všichni si začali povídat a já s Todorokim jsme se rozloučili a pomalu jsme odcházeli. ,,Dneska to bylo složité co??" ,,Nebylo to nejhorší." Todoroki mi odpověděl a zabočili jsme do rohu.. kde nás čekalo překvapení. ,,Sh-Shigaraki?!"

Jejj jsem zpátky. Důvod proč jsem napsala je že tyto prázdniny byli jakože umm ne úplně dobrý takže jsem neměla moc času. No každopádně je to tu a prázdniny odchází za to škola přichází. Je to smutné ale ano je to tak. No doufám že se vám epizoda líbila a Papa pusinky <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 26, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Láska z Každého Úhlu Kde žijí příběhy. Začni objevovat