Ep.7 It's my fault!!

33 7 2
                                    

Pov.Todoroki

,,Uuuuuhh." Dopadli jsme a mě ostny propíchly skrz na skrz.
,,A-a M-m-mid-mido-midoriyo.." I jedné slovo dost bolelo a to bylo poslední co jsem řekl než jsem zavřel oči a upadl do bezvědomí.

Pov.Deku

Otevřel jsem oči, zvedl jsem svou ruku, podíval jsem se na ni a zjistil jsem že jsem vyvázl bez zranění. ,,Todoroki!! Zvládli jsme.." Otočil jsem se abych ho obejmul ale.. ,,T-todoroki ne ne ne TODOROKI!!!!!" Byl těžce zraněný a celý od krve. Začal jsem řvát a brečet. ,,Ne ne ne prosím otevři oči prosím!!!!" Řval jsem v tušení že to je má vina. ,,Prosím tě prosím probuď se!!!!" Okamžitě jsem zavolal pomoc když přišla sanitka a odvezli ho. ,,Čekej!!!" Sanitka odjížděla, ale já za ní běžel. Nestihl jsem to. Uprostřed silnice jsem si klekl a řval jsem ve smutku. ,,AAAAAAAA!!!! Je to moje vina MOJE!!!" ,,Co se tady děje losere?!" Přišel ke mě Kacchan. Obejmul jsem ho pevně stiskl a brečel dál. ,,Co je?!" ,,T-todoroki je těžce zraněný!! A to jen kvůli mě!!!" ,,C-co?" Kacchan byl ale jiný byl byl jako by to nebyl on. Obejmul mě a snažil se mě utišit. ,,Pššššt.. Všechno bude dobré."
Nemohl jsem přestat brečet, slzy se mi furt stékali po tvářích, nemohl jsem myslet na nic jiného než na to jestli je Todoroki v pořádku.

Pardon že je epizoda krátká ale je mi dneska dost blbě. No nic. Jsme zase u konce a ano to je tak smutné ale to nevadí xd. Doufám že se vám epizida líbila a papa pusinky <3

Láska z Každého Úhlu Kde žijí příběhy. Začni objevovat