Herkese merhabalar öncelikle!
Yeni bir kurguyla daha tekrardan karşınızdayım :)
1403 kelime..
Bu seferki kurgumda survivor hayati dışında ilerleyeceğim. Kendimi biraz daha geliştirmek istiyorum.
Her zamanki halimle yazmaya devam edeceğim, haftada en az 3 bölüm olmak üzere.
Sizden tek isteğim yıldıza dokunup yorum yapmanız 🙏🏻 bu benim için cidden çok önemli. Desteklerinizi ve iyi dileklerinizi bekliyorum :)))
İlk bölüme bir vote ya da yıldız limiti koymak istemiyorum ama en azından bir 30 yıldız olursa sevinirim..
Multimedia - Freaks
Bunun dışında hepinizi öpüyorum, iyi okumalar..
______________Ayşe'nin ağzından..
Sabaha gözlerimi telefon sesiyle açtım. Oflayarak yerimde doğrulup telefonumu elime aldığımda arayan kişinin aley olduğunu gördüm.
Aleyle ortaokuldan beri tanışıyorduk, o zamanlar çok yakındık fakat ayrı liselere gitmemiz ile aramız açılmıştı. Telefonda devam eden arkadaşlığımız aynı üniversiteye gideceğimiz haberini aldığımızda yüz yüze görüşmeye dönmüş, bir haftadır sürekli yan yana gelmiştik.
Dün akşam ayrıldığımızda da sabah konuşmak için sözleşmiştik..
Telefonu açıp kulağıma götürdüğüm gibi aleynanın cıvıl cıvıl ve heyecanlı sesini duymam ile yüzüme bir gülümseme yerleşti.
İnsanın olmayan enerjisini yerine getiriyordu gerçekten.
'Günnayyydınnn' diye konuşmaya başladı aleyna
Onun bu pozitif enerjisi benim de keyfimi yerime getirmişti. Telefonun bi ucunda esnediğimde konuşmaya devam etti.
'Uyandırdım mı?' Diye mahçup bir sesle devam etti cümlesine.
'Hım hm' diyebildim uyku mahmurluğu ile.
'Birazdan arayayım o zaman ben seni kuzuu, ama uyan hadi saat 10 oldu' demesiyle histerik bir kahkaha atıp telefonu kapattım.
Telefonumu komidinin üzerine koyarken bir şarkı açmayı da ihmal etmedim.
Odanın içini şarkının sesi doldururken neşeli ve motive bir şekilde önce yatağımı sonrasında ise elimi yüzümü yıkamak için lavaboya girdim.
Ihtiyaclarimi giderdikten sonra dişlerimi fırçalamak için diş macunumu elime aldım.
Dişlerimi fırçalamaya başladığımda şarkının nakarat kısmına geldiğimde yüzümde bir gülümseme oluştu ve fırçayı bir mikrafon niyetine kullanıp şarkıya eşlik ettim.
'I dream of you almost every night
Hopefully I won't wake up this time
I won't wake up this time
I won't wake up this time'Şarkının bitmesiyle benim de diş fırçalama işim bitmişti..
Etrafi toplayıp banyodan çıktığımda telefonumun ötmesi ile irkildim.
Bir yeni mesaj 'Aley' kişisinden..
'Kahvaltıyı beraber yapar mıyız?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Deli | •Texting•
General Fiction'Onu gördüğün ilk andan beri her saniye düşünmek midir aşk..?'