9. bölüm: 'dün gece?'

546 42 21
                                    

Merhabaaaaa! Naber nasılsınız..?!

Multimedia çok tatlı değil miiiğ 🥺🥺
____________

Poyraz ve ben sarmaş dolaş kayalıklarda oturuyorduk...'

Bu cümle kafamın içerisinde yankılanmaya başladı.. ileri gidebilecek olmamı kesinlikle! düşünüyordum ama temasta bulunacağımı.. özellikle poyraza! Tahmin bile etmezdim...

Üstelik poyraz da bu durumdan pek memnun duruyordu.. pislik.. allah bilir benimle nasıl dalga geçeceğini düşünüyordur..

'Okula mı gitmesem acaba! Tabi gitmeyeyim de yoklamada kalayım..' kendi kendime delirmiş gibi evin içinde volta atarken calan telefonumu elime aldım ve kim olduğunu bakmadan açtım. 'ALO!'

'Oha.. noluyo lan yavaş' şükür aleymiş..

'A.. kusura bakma kanka. Da.. o fotoğraf ne öyle ya!' Elimi alnıma götürüp ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. 'Amına koyim bi gun alkol aldım onda da hemen birine mi sırnaştım! Sende hiçbirşey olmamış gibi bizi ayırmak yerine fotoğraf mi çektin! Inanmiyorum sana aleyna..!' Kınar gibi nefes almadan konuşmamı beklemiyormuş olacak ki bi kaç saniye konuşmadı.

'Bence ben oraya geleyim.. telefondan halledemeyeceğiz belli ki. Evde misin...'

'Evdeyim!'

'Iyi tamam, deliler gibi bağırma geliyorum.' Diyip telefonu kapattı..

Bende aleyna gelene kadar evde ordan oraya yürüdüm.. sadece yürüdüm. Ne yapacagimi bilmiyormuscasina..

....

Saymasının bir süre boyunca sadece Aleynayı bekledim. Sonunda kapının çalması ile koşarcasına! Kapıya yöneldim ve sertce açtım. 'Ne olduğunu anlatacak mısın! En baştan!'

'Dur kızım iki dakika ya, soluklan bi. Tamam anlatıcam geç.. içeri..' eliyle beni içeriye yönlendirdi. Hızla koltuğa oturdum.

'Tamam anlat.. dinliyorum..' 'şimdi..' demesi ile pür dikkat onu dinlemeye başladım...

'Olayın ne kadarını hatırlıyorsun bilmiyorum ama sen tam anlamıyla sarhoş olduğunda saat baya geç oluyordu. Senin kafan gitmeye başlayınca ayakta duramamaya başladın. Sana attigim fotoğrafta sadece poyraza tutunuyordun.. düşmemek için.. '

'Ee..' dedim devam etmesini ister gibi.

'E si sonrasında poyraz seni eve bırakacağını söyledi. Ben tek gidersen evde bisi olabilir dedim, ayık değildin sonuçta.. ondan sonra en sonunda ya tamam ben eve gotureyim bari sabah da ordan okula geçeriz dedi.. bizde makul bulunca kabul ettik. Sonra arabaya binip gittiniz siz, bizde dağıldık..' şuana kadar bir yakınlaşma yoktu.. bu iyiye haberdi galiba..

'Yakınlaşma falan olmadı yani..' 'olmadi.' Rahat bir nefes aldım. 'Saçma salak şeyler de demedim.' 'Demedin.. yani arabaya binip gidene kadar demedin, ama sonra evde bisi oldu mu vs.. Onu tabi bi allah bi de poyraz bilir. Ama bizleyken birşey olmadı..' derin bir nefes aldım ama rahatladığım için mi yoksa endiselendigim için mi.. inanın ben bile çözemedim..

'Off.. basından içmemeliydik.. saçmalığa bakar mısın ya! Iki gündür tanıdığım adamlar ile içiyorum, sabahına bi erkeğin evinde uyanıyorum.! Mükemmel senaryo.! Mukemmel..!' Ben kendi kendime konuşmaya devam ederken aleyna beni durdurdu.

'Tamam kızım ya.. olmaz birşey.. takma sen kafana. Ayrıca olursa da güzel olur.' Son cümleyi garip bir yüz ifadesi ile söyledi.. Ne çıkarmalıydım bundan..

İki Deli | •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin