14. bölüm: 'izmir güzeli!'

462 39 29
                                    

Hi guysssss 😂
____________

1 hafta sonra Ayşe'nin ağzından..

Derslerin yavaş yavaş sıklaşmaya başlaması ile okula olan yatkınlığımı da daha fazla arttırmaya başladım.. son birkaç haftadır yaptığım kaçamakların çoğunu da iptal etmek zorunda kaldım.. ayrıca yaptığımız voleybol antrenmanları da yavaş yavaş beni zorlamaya başlıyordu..

Ama hayatımda olan şaşırtıcı haberler hala daha sürdürülebilitelerini devam ettiriyorlardı.

Bugün yine her zamanki sabahima uyanmış okula gitmiştim, sabah dersi olduğu için de oldukça yorgun ve uykuluydum. Coğrafya öğretmeninin sınıfa girmesi ile yanında gördüğüm suret birden tanıdık geldi..

Başta hayal falan gördüğümü sansam da öğretmen bana oldukca yardımcı oldu..

'Evet arkadaşlar bugün sınıfımıza yeni biri katılıyor. Berke kendini tanıtıp yerine geçebilirsin.' Demesiyle ağzım açık bir şekilde berkeyi izlemeye başladım.

Klasik her öğrencinin yaptigi gibi kendini tanıtırken birkaç kere göz göze geldik, kendini tanittiktan sonra benim olduğum yere doğru yürümeye başladı. Yanımdaki boş sırayı işaret edince oturması işaret ettim.

Ben ağzım açık berkeyi izlerken o ise bana gülümseyerek bakıyordu. Hemen telefonumu çıkartıp mesaj yazmaya başladım.

Siz: SENİN BURADA NE İŞİN VAR!???? Ne kadar naziksin Ayşe!

Berke bana dönüp oha der gibi baktı sonra da mesaj yazmaya başladı.

İzmir güzeli: sanırım teneffüste konuşsak daha iyi olacak. Derse odaklan.

Göz devirip telefonu kapattım.

Uzun soluklu bir dersin ardindan en sonunda hoca sınıftan çıkınca berkeye döndüm.

'Nasıl geldin buraya! Noldu herşeyi anlat!' Gülümseyip konuşmaya başladı.

'İzmirdeki okulumda birkaç problem yaşadım, kişisel birkaç sorun..' nefes alıp devam etti. 'Yeni bir okula gitmem gerekiyordu, sen ve aleyin de burda olduğunu bildiğim için ilk tercihim bu oldu. Bir sınavdan sonra da şansıma kabul gördüm, ve burdayım!'

'İnanmıyorum bu harika bi haberr!' Diyip berkeye sarıldım..  'seni arkadaşlarım ile tanıştırmam lazımmm!'

Dememle tek kaşını havaya kaldirdi. 'Ha şu bay ukala dediğin çocuk ve grubu mu?' Demesiyle kahkaha attım. 'Evet' diyip telefonumu çıkarttım.

Hemen batuhanın numarasını tuşladım. 'Batu!'

'Efendim, noldu Ayşe?' Güzel şeyler oldu

'Kampüsün dışındaki cimenlik alan vardi hatırlıyor musun?' Dememle evet dedi. 'Hah bizim Ekibi toplayıp 10 dakika içinde orda olman lazım.' Dememle birkaç saniye konusmadi. 'Noldu ki?'

'Gelince anlatacağım. Aleynayı da getir' dememle iyi tamam diyip telefonu kapattı.

'Hadi gel' diyip berkeyi çekiştirdim.  'Ne bu heyecan kızım, kayıp aileni falan bulmadın alt tarafı ben geldim. Gerçi doğru önemli bi insanım dimi ben, pardon 😎' demesiyle göz devirdim. 'Egonu çek de yüzünü görelim be güzelim' diyip güldüm.

Eşyalarımızı alıp batuhanlarla buluşacağımız yere yürüdük...

...

Darayı ve diğerlerini görmem ile el salladım. Beni ilk gören dara olacak ki diğerlerine beni işaret etti. Hız kaybetmeden daraların yanına geldiğimde batuhan ve poyrazın yüzleri soluk ve ciddiydi. Aleyna ise.. şaşkın bir şekilde bir bana bir berkeye bakıyordu.

İki Deli | •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin