Vee sonunda tekrardan selam 🙌🏻
1091 kelime..
Öncelikle destekleriniz için teşekkürler diyerek başlayayımmm
Yorum atmayı ve yıldıza basmayı da unutmayınnnn! :)
_________
Ayşe'nin ağzından..
Poyraz'ın gelmesi ile beraber batu ile olan keyifli sohbetimiz kesilmiş ortamda soğuk rüzgarlar eserken batunun arkadaşları ile tanışmak maksadı ile kantine doğru yol almıştık...
Batuhan iyi çocuktu, neşeli, çevresine enerji saçan bir insandı. Benim gibi
Poyrazsa.. poyraz.. 1 saatlik ders sürecinde tanımlayabildiğim kararıyla, batunun tam tersi..
...
Kantine indiğimizde batunun 'işte bizim çocuklar' diyip işaret ettiği masaya doğru yürümeye başladık.
Masaya geçtiğimizde önce çantamı çıkartıp sandalyeye astım ardından da batu beni masadaki herkesle tek tek tanıştırdı.
Ayşe, emin. Ayşe, dara. Ayşe, ve bu da berkay. (Dara'yı koymasam çatlardım kb zjsjz)
Tek tek tanışma faslından sonra oturduk.
'Tekrardan selam' dedim saçma bir mahçuplukla.
'Batu sizinle tanışmam konusunda biraz ısrarcı oldu, umarım sizin için bir sorun yoktur.'
Dememle dara konuya girdi.
'Valla batu bizi ilk defa bir kızla tanıştırıyor, en son tanıştırdığı berk'ti. O mevzuya da girmeyelim zaten..' demesiyle berkay gür bir kahkaha attı.
'Harbi neydi o çocuk ya'
'Niye neyi vardı ki' dememle dara tekrar konuşmaya başladı.
'Ne sen sor.. ne ben söyliyim. Öyleydi yani..'
'Anlıyorum' dedim hiçbirşey anlamamış da olsam.
Anlıyorum dememin ardından çok ama çok kısa bir sessizlik oldu. Ardından tekrardan batu konuşmaya başladı.
'Ayşe de okulun voleybol takımına girecek, yani girecekmiş. Değil mi ayşe?'
Sözü neden bana çevirdiğini anlayamasam da konuşmaya başladım.
'A evet, voleybol takımına girmek istiyorum. Sizin aksinize voleybol oynamayı seviyorum'
'Nerden biliyorsun bizim sevmediğimizi' bir kaşı havaya kalkmış bana bakan poyrazla afalladım. Ilk defa insan gibi bana cevap veriyordu orda da iğneleyici konuşuyordu..
'Basketbol takımındasınız çünkü, ayrıca benimki sadece tahmin' dememle önüme dönüp omzumu silktim.
'Sen de basketbol oynayamıyorsun SANIRSAM' demesiyle hemen ona döndüm.
'Aslında çok iyi oynarım, ama voleybol kadar ilgimi çekmiyor.'
'Oo kursa falan gitmiş miydin?' Daranın lafa girmesi ile ne kadar meraklı bir tip olduğunu anlamam zor olmadı.
'Zamanında çoğu spor dalıyla ilgili eğitim aldım. Voleybol, basketbol, futbol, okçuluk, boks, yüzme, tenis.. spor yapmayı seviyorum açıkçası. Ama en çok keyif aldığım dal sanırım voleybol, e haliyle kendimi de geliştirmek istiyorum bu dalda.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Deli | •Texting•
Fiction générale'Onu gördüğün ilk andan beri her saniye düşünmek midir aşk..?'