Selamlaaar! 🖤
1478 kelime..
Bu sefer arayı çok fazla açmak istemedim.
_______Aleyna ile akşam dedikodusu faslını akşam yemeğine ve çevireli yaklaşık 15 dakika oluyordu.
Şuana kadar eve gelmiş, üzerime rahat giysiler geçirmiş ve duş almıştım. Şimdi ise kara kara yemeğe ne yapsam diye düşündüğüm aşamadaydım..
Hemen aleynanın en sevdiği yemekleri düşünmeye başladım, tabi o yemeği benim yapabiliyor olmam da önemli bir kriterdi e bi zahmet
En sonunda hızlı bir yemek seçme işleminin ardindan karnıyarık ve yanına da pirinç pilavı yapma kararı aldım. Yanında da birer kadeh olmak üzere pembe şarap hazırlayıp menümü sonlandırdım.
....
Yemeklerle ilgilendiğim birkaç saatin ardindan saat 19.20 olmuştu bile. Aley bugün alışverişe çıkacağını söylemiş, saat 19.30dan önce gelemeyeceğini belirtmişti.
Aley'in daha gelmeyeceğinin verdiği rahatlıkla yağ olmuş üstümü degistirmek için bir koşu odama ilerledim. Dolabımı karıştırıp yine rahat olduğuna emin olduğum pijamavari siyah alt ve üst takımımı giydim.
Ardından da saçıma başıma şekil verip aşağı indim.
Masada son düzenlemeleri yaparken kapının çalması ile kapıya yöneldim.
Kapıyı açtığımda beni aleyna ve poşetlerinin karşılaması ile aleynaya gülümseyip poşetlerinin bir kısmını taşımasına yardımcı olmak için aldım.
'Hoşgeldinn'
'Ay hoşgeldim hoşgeldim, ay ayşee sana harika şeyler aldım kızımm'
'Başlıyoruz' içimden birkaç şey daha geçirip aldığım poşetleri koltuğun üzerine bıraktım.
Kısa bir sürede defile kısmını bitirmemizin ardından en sonunda yemek yemek için masaya geçtik. Sonunda tabakları ve kadehleri doldurduktan sonra aleynanın karşısındaki sandalyeye oturdum.
'Ee dökül bakalım, bu batuhan ne iş?'
'Hiçbir iş' kaşığıma aldığım pilavı ağzıma götürdükten sonra arkama yaşlandım.
'Sadece arkadaşız, ilk günden iyi bir ekiple tanıştım diyelim'
'Ha birde o ekip olayı var değil mi, bugün tanışacaktın. Ee noldu'
'Valla pek birşey olmadı, özetlersem. Dara çok meraklı ve komik bi kişilik. Berkay da komik diyebilirim ama daraya nazaran biraz daha geri planda. Emin direkt gözlemci, şuana kadar çok az konuştuğunu duydum. Tip ve görünüşleri tahmin ediyorsundur, hepsi ateş ediyor desem yeridir.'
'Poyraz?' demesiyle istemsiz yere kaşlarımı çattım.
'Aynı. Egosundan kendisini görmek pek mümkün değil. Ha ama bi gelişme var..'
Duruşunu diklestirerek meraklı gözlerle bana bakmaya başladı. 'Gelişme?'
'Yarın basket maçı yapıcaz, bugün biraz şartellerimi attırdı, potada görüşelim dedim..' yaramazlık yapmış bir çocuk edasıyla.
'Kızım sen en son ortaokulda basketbol oynamıyor muydun?! Çocuk okul takımında okul! Başka hava atacak dal mi bulamadın?'
'Bakma bana öyle bende farkındayım olayın saçmalığının, ama yapacak birşeyim ne yazık ki yok'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Deli | •Texting•
Ficción General'Onu gördüğün ilk andan beri her saniye düşünmek midir aşk..?'