İkinci bölümle hepinize merhabalar.🌻
Bölümleri bir düzene sokmak için uzatılan bir süreçti bu.Yani daha fazla bölüm birikmesi içindi.Bölümlerin arasına fazla zaman girmemesi için de...Kaldığımız yerden devam ediyoruzz🦋🥳
Bölümleri en kısa zamanda bir düzene girecek ♥️
~
-27.10.2018-Yüzlerden biri ile daha önce yüz yüze gelmiş bulunuyordum.Biri ise sosyal medyadan yüzünü tanıdığım birisiydi.Sinan bir bacağını,diger bacağının üstüne atmış,telefonla oynuyordu.Kaya Beyoğlu ise arkasına yaslanmış,bana bakıyordu.
Sinan gözlerini telefondan ayırmış,gülen gözlerle bana bakıyordu."Aaa baldız hoşgeldin."dedi bana bakarak.
Karşı koltuğa yerleşmiştim.Ağzımı tutmayı bırakmıştı adam.Şoför ise arabayı sürmeye başlamıştı.
Psikopat mı bu ya? Şu an burada noluyordu?Neden kaçırılıyordum ?Daha doğrusu kaçırılıyor muydum ? Niye bağırmamıştım ?
Bir sürü cevapsız soru vardı kafamda...
"Ne baldızı psikopat?"diye bağırdım Sinan'a.
Haklıydım da...Bilmiyorum.
Kaya Beyoğlu mafya mı?
Siyah gömlek giymiş,siyah pantolon giymiş tipiyle mafyaya benziyordu.Daha önce hayatımmda mafya falan görmemiştim ki ben.
"Pardon.Yenge mi deseydim?"dedi gülerek.
Ne yengesi?Kimle evlendim ki ben?
"Ne yengesi ya?"dedim anlamamış bir ifadeyle.
Sinan konuşmayı bırakmış bana bakıyordu.Kaya Beyoğlu ise arkasına yaşlanmış duruyordu.
"Biliyordum zaten.Mafya mısın sen?"dedim Kaya Beyoğlu'na dönerek.
Sesimi bayağı yükseltmiştim.Haklı olarak.
Kaya Beyoğlu ise arkasına yaslanmayı bırakmışt,öne doğru eğilmişti.Bende koltuğun ucuna oturduğum için aramızda yaklaşık 3 karış kadar bir şey vardı.
Tek eliyle,iki yanağımı sıktı.Ağzımın çok kötü göründüğünün farkındayım.Para vermeden bişektomi yaptırıyordum.Ya da kendimi böyle avutuyordum.Ama gerçek olan tek şey canım çok yanıyordu.
Elini çekmeden konuşmaya başladı "Şimdi sesini kes!Ben konuş diyene kadar da konuşma,"dedi dişlerinin arasından.
Elini sertçe çektikten sonra arkasına yaslandı.
Arkama yaslanıp kollarımı birbirine bağlayarak,camdan dışarıyı izlemeye başladım.
"Şu an düpedüz kaçırılıyordum.İşin ilginç tarafı şu ,dün sosyal medyada mafya haberleri çıktığında inanmadığım adam tarafından kaçırılıyordum.En ilginci,Sinan ya daha bu sabah sarıldığım,tanıştığım adam.Gökçe'nin erkek arkadaşı mafyaydı.Zavallı kızım benim be.Hayatında gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu.Bilmiyordu sevgilisinin mafya olduğunu.Niye kaçırıyorlardı ki beni ? Ya öldürürlerse.Ya da ayaklarımı tenekeye koyup,üstüne beton döküp,denize atarlarsa.Ya intihar süsü verirlerse.Beni asıp,intihar etmiş derlerse,"dedim içimden.
Şu saçma düşüncelerden sıyrılıp gerçek hayata döndüm.Şu an kaçırılıyorum.Ünlü bir iş adamı tarafından.Beni neden kaçırmıştı?Benimle ne işi olabilirdi?Para isteme ihtimalini hiç düşünmedim.Zaten tonlarca parası vardı.Başka bir şey,başka bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORCUN BEDELİ
Teen FictionHayatına çok ani bir şekilde giren o adam onun hayatını değiştirecekti.Ya onu her şeyi yapacaktı ya da onu herkes yapacaktı.Fakat ikiside birbirlerinin hayatının dönüm noktasında bulunacaklarından habersizdi.Nefret aşka dönüşebilirdi.Peki ya aşk nef...