9.Bölüm

34 6 1
                                    

✨✨✨

Sabah uyandığımda güneşin ışıkları yüzüme paralel bir şekilde çarpıyordu.Gözlerimi almaya başlamıştı.Yüzümü yıkadıktan sonra terasa geçtim. Güzel bir gün olabilirdi.Gerçi bu baş belasının evimde olduğu gün nasıl olurdu?Çünkü hayatıma girdiğinden bu yana başımdan bela eksik olmuyordu. Gerçi ben her zaman belanın içindeydim.Masanın tam ortasında bir not vardı.Yeni fark etmiştim.Beyaz zarfın içindeki kartı çıkardım.

"En yakın zamanda canı elimde olacak Çağla'nın Bir bakarsın kanlı bedeni sana hediye olarak gelir."

Bu kağıt neyin nesiydi?Bu kağıdı kim getirdi?

Kahverengi bir oduncu gömlek giydim.Altına ise siyah bir pantolon giydim.Aşağı indiğimde mutfaktan Çağla'nın sesleri geliyordu.Mutfağa girmeden dışarı çıktım.İlk gördüğüm kişi Ozan'dı.Direkt Ozan'ın boynuna yapıştım.

"Bu kağıt ne?" diye sinirle bağırdım.

***

Kaya'nın yüksek sesini duyunca dışarı çıktım.Ozan'nın boğazını tek eliyle sıkıyor, diğer elinde de bir kağıt tutuyordu.

"O-o ne kağıdı abi?" dedi Burhan kekeleyerek.

Kaya Ozan'ın boğazını bıraktı.Ozan derin derin nefesler aldı.Kaya kağıdı okumaya başladı.

"En yakın zamanda canı elimde olacak Çağla'nın.Bir bakarsın kanlı bedeni sana hediye olarak gelir."dedi Kaya sinirle.

Bu benimle ilgili bir kağıttı.Benim canımla ilgiliydi...

" Kim yazdı bunu? "dedi Kaya kükreyen bir sesle.

"Bi-bilmiyoruz abi."dedi Ozan korkan bir sesle.

"Herkes buraya gelsin."dedi Kaya dişlerinin arasından.

Bir anda on üç koruma inci gibi sıraya dizildi.

" Kağıtta ne yazdığını duydunuz mu?Birisi benim evime giriyor.Odama kadar çıkıyor.Sevdiğim kadının canı için tehdite bulunuyor. Sizin bir şeyden haberiniz yok.Öyle mi?Dün eve kim girdiyse sorgulayacaksınız.Herkesi."dedi ve bir hışımla verandaya doğru geçti.

Bende verandaya geçtim.Elleri titriyordu.Dişlerini öyle bir sıkıyordu ki...


" Ne oluyor? "dedi verandaya giren Sinan.

" Şerefsizin biri evime girip,odama girip, Çağla için tehdit notu bırakıyor."dedi Kaya.

"Nasıl ya?" dedi Sinan şaşırmış bir ifadeyle.

" Sinan sen niye hep buradasın? "dedi Kaya tekrarında ters ters.

"Dur ya.Üzgünüm ya Kaya."dedi önümdeki çayı alıp içerek.

"Ne oldu yine?" dedi Kaya derin bir nefes alarak.

"Kart yoğun bakıma alınmış."dedi umutsuz bir sesle.

Kart güvendiğimiz bir adamdı.Kardeşimizden de yakındı bize.

"Durumu kötümü?" dedi Kaya.

Başını evet anlamında salladı.Derin bir nefes aldım.Zorla da yutkundum.Kart'ı kaybedemezdim.Ona ihtiyacım vardı.Bu yolda yanımda olan tek kişiydi o.Sinan'ın bile bana yüz çevirdiği zaman olmuştu.Kart asla.Her şeyimde yanımdaydı.Onu kaybedersem,kendimi kaybederdim.

BORCUN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin