Merhabalar...
Bugün bir geçmiş bölümüyle karşınızdayım.
Çağla'nın geçmişi...
Üzücü bir bölümdü.Hatta yazarken ağladığım diyebilirim.
Gerçekten zor bir geçmiş Çağla'nın geçmişi.Yaşadıkları özellikle.Öznel olarak konuşayım;Beni üzdü bu geçmiş.Yaralı bir geçmiş hem de.Babasında aldığı en büyük zarar keşke bunla kalsaydı.Hayatı gerçekten de çok zormuş.Geçmişi...Geçmiş yaşanmışlıklar ve gelecekte yaşanacaklar bizim için çok önemli.
Dilerim keyiflice okursunuz...
~
17.06.2004
Dizimin altıma kadar uzanan beyaz elbisem ve ipek gibi yumuşak,belime kadar uzanan saçlarımla masaldan çıkmış bir periye benziyordum.Annemin dizlerinin üstünde olan saçlarımı okşaması beni uykuya biraz daha itiyordu.Fakat ben uyumak istemiyordum.Üstümde olan annemin pamuk ellerinden sıyrılıp,koltukta biraz doğruldum.
"Anne siz babamla nasıl tanıştınız? "dedim sevinçle anneme.
"Biz tanışmadık ki kızım,"dedi annem naif ses tonuyla.
"Nasıl yani?"dedim anlamadığımı mimiklerimle ifadeleyerek.
"Boşver annem,"dedi tebessümle.
"Sen kaç yaşındaydın anne ben doğduğumda?"dedim anneme.
Annemi şaşırtacak bir soru olmuştu bu.Ki annem soruma şaşırdığını mimikleriyle ortaya çıkarabiliyordu.
En azından belli ediyordu.
"Napacaksın sen benim yaşımı güzel kızım?Yat,uzan.Saçlarınla oynayayım,"dedi annem yumuşak tonlu sesiyle.
"Anneannem 20 dedi.Ben 10 yaşındayım,sende 26,"dedim anlamamış bakışlarla.
Anlamayacak bir şey yoktu aslında.
Anneannem bana yalan söylemişti.
"15 yaşındaydım güzel kızım babanla evlendiğimde.Her şey kötü gidiyordu.Ama sonra sen geldin.Karanlık dünyamı aydınlattın Nilüfer'im.Seni kucağıma verdiler.Senin kokunu içime çektim.O kokun ohhh mis gibiydi,"dedi alnımdan öperek.
"Çok küçükmüşsün anne.Neden evlendin?Çok mu seviyordun?Çok mu âşıktın babama?"dedim doğruyu bile bile.Doğruyu bir daha duymak istiyormuş gibi.
"Keşke bunun adı aşk olsaydı kızım.Keşke çok sevebilseydim,"dedi annem geçmişi düşüne düşüne.
"İzin vermesyedin anne,"dedim masumca.
"Keşke bir izin hakkım olsaydı güzelim.Babam benim hayatımı karartı.Babanın senin hayatını karartmasına izin vermeyeceğim ama,"dedi saçlarımı severek.
"Ya izin verirsen?Engel olamazsan?"dedim içten bir gülümsemeyle.
"O zaman söyle benim mezarımı kazsınlar kızım,"dediğinde kendimi istemsizce çok,çok güvende hisettim.
"Ölme anne.Bari buna izin verme,"dedim annemin dizini severek.
"Ah benim güzel kızlarım,"dedi anneannem salonun kapısından bize bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORCUN BEDELİ
Teen FictionHayatına çok ani bir şekilde giren o adam onun hayatını değiştirecekti.Ya onu her şeyi yapacaktı ya da onu herkes yapacaktı.Fakat ikiside birbirlerinin hayatının dönüm noktasında bulunacaklarından habersizdi.Nefret aşka dönüşebilirdi.Peki ya aşk nef...