Sabah uyandığımda Kaya'nın odasındaydım.Beni odama götürmemişti.Peki ya o neredeydi?
Yataktan yavaşça kalktım.Lavaboya gidecekken giyinme odasının kapısı açıldı.Giydiği takımın gömlek düğmelerini ilikliyordu.Füme renk bir pantolon giymişti.
"Günaydın."dedi beni baştan aşağı süzerek.
" Beni neden odama götürmedin?"dedim uykulu gözlerle.
" Sen niye yatağımda yattın? "dedi gülerek.
Haklıydı.
Lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Lavabodan çıktığımda Kaya füme rengi bir ceket giymişti Kaya'nın pijamalarını giydiğim için belimden düşüyordu.Kapıya doğru ilerledim.
Odadan tam çıkacakken Kaya konuşmaya başladı.
"Kahvaltıya çabuk gel.Seni bir yere götüreceğim."dedi telefonunu cebine koyarak.
Acaba nereye götürecekti?
Hemen odama gittim.Dolabı açtığımda gözüme bir kombin çarptı.Yeşil,boğazlı bir triko kazak çarptı gözüme.Altına da dar bir kot pantolonu giydim.Kazak bol olduğu için kombin çok hoş durmuştu.Saçlarım zaten düz olduğu için saçlarıma hiç dokunmadım.Elmalı dudak nemlendiricisini elime aldım.Dudaklarıma hafifçe sürdüm.Sonrasında odadan çıktım.Salona indiğimde kimseyi göremedim.
Kaya ve Sinan veranda da oturmuşlardı.Kahvaltı verandaya hazırlanmıştı.Verandaya çıktığımda Sinan bana baktı.
"Günaydın yengelerin en güzeli."dedi samimi bir gülümsemeyle.
" Günaydın. "dedim samimiyetle.
Kaya'nın yanına oturduktan sonra kahvaltıya başladık.Sessiz bir kahvaltı oluyordu ki Sinan sessizliği bozdu.
"Dün gece söylediklerini gerçekten yapacakmısın?" dedi çayını yudumlayarak.
"Yapacağım tabi." dedi Kaya ciddi,umursamaz tavrını takınarak.
Dün geceyi merak ediyordum.Ne olmuştu?
Kahvaltımız bittikten sonra arabaya binmiştik.Sinan da bizimle gelmişti.Onu şirkette bırakmıştık.Şimdi bilmediğim bir yere gidiyorduk.
"Telefonunu alabilir miyim?" dedim Kaya'ya.
"Sebep?"dedi bana dönerek.
" Açmak istediğim bir şarkı var. "dedim masumca.
Telefonunu çıkardı.Bana uzattı.
"Şifren ne? "dedim mutlulukla.
" 763356. "dedi gözlerini yoldan ayırmadan.
Bu nasıl şifre ya?
Açtığım şarkıyı çok beğeniyorum.Şarkıyı söylemeye başladım."Mecburum biliyorsun dönüp gitmeye.
İçimde sensizlik biriktirmeye.Saçlarını yüzüme ser son bir kez daha.Belki çare olur yaralarımı sarmaya..."Yanıma kar kalacak mı bu gidiş bilemem
"Ama içimde sen kaldıysan mutlu ölemem."Aklımı geri ver sende kalmasın
Başka vücutları sevip de sen sanmasınAklını geri al bende kalmasın
Başka vücutları sevip de ben sanmasın...Şarkı bitiminde Kaya da şarkıyı beğenmiş görünüyordu.Çok seviyordum bu parçayı.Zaten Seksendört grubuna hayrandım.Sevdiğim nadir gruplardan biriydi.Pop Rock türünü en iyi kullanan grup bence.Biraz daha Seksendört grubundan şarkı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORCUN BEDELİ
Teen FictionHayatına çok ani bir şekilde giren o adam onun hayatını değiştirecekti.Ya onu her şeyi yapacaktı ya da onu herkes yapacaktı.Fakat ikiside birbirlerinin hayatının dönüm noktasında bulunacaklarından habersizdi.Nefret aşka dönüşebilirdi.Peki ya aşk nef...