*DUYURU*

51 8 0
                                    

EVETTT🥳🥳🥳

Tanıtım videosu geldii.👍🏻

İzleyip beğenirseniz çoookkk sevinirimm<33

Uğrastığım bir tanıtımdı.

Görüşlerinizi ise yoruma yazarsanız sevinirim.🌸🐣


~UFAK BİR AÇIKLAMA YAPMAK İSTİYORUM~

Hepiniz bölüm aralıklarını neden bu kadar uzun tuttuğumu illaki merak ediyorsunuzdur.En azından ben öyle düşünüyorum.Bunun sebebinin açıklamak için bu duyuruyu yapıyorum aslında.Hem de tanıtım için...Yoğun bir hafta geçiriyorum.Ya da ay.Yani anca gece falan yazabiliyordum.Bazen o da olmuyordu.Yoğunluklar oluyor ve bu sebepten de bölüm yazmaya çok az zamanım kalıyor.Gün içinde belki 2-3 saat yazmaya zamanım kalabiliyor.İlham perimi de bekliyor olabiliyorum tabi.Mesela 1 ayda 2 bölüm yazdığım oluyor.Bu bana göre az geliyor.

1 bölümde 17 veya 16 sayfa olabiliyor.Veya daha fazlası...

Sebebini bilmiyorum ama 1 ayda iki bölüm bana az geliyor.Az bölüm yazıyormuşum gibi.Yetiştiremiyormuşum gibi.Birazda aceleci oluyor olabilirim.

1.kitap finalini yapıp bir an önce 2.kitaba geçmek istiyorum.Çok güzel olacak.Herşey...Size saçma gelen yerler de olabilir ama önyargı olmasın yani.Herşeyin bir açıklaması gelecek ileri ki bölümlerde.

Karakterleri de zaman zaman tanıyacağız inşallah.

Birlikte karakter dedikoduları da yaparız<33

O günleri bekliyorum umutla 🙏💐

İnşallah Ağustos ayından sonra bir düzene girecek.Ayda 2 bölüm yüklemeyi düşünüyorum.Temmuz ayı değilse bile Ağustos ayında 2 bölüm yükleyeceğimden emin olabilirsiniz.Tekrardan,tekrardan çok çok özürlerimi iletiyorum.

Sizleri seviyorum 🌺

3. Bölümü de en kısa zamanda yükleyeceğimden emin olun <33

BORCUN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin