Алесиа
Слънцето гъделичкаше кожата ми карайки ме да се събудя. Отворих очи и осъзнах че съм сама в бялото легло. Спомените от снощи нахлуха в главата ми. Все още усещах парещия му дъх,жадните целувки,пълните с обич думи. Не е за вярване колко много неща се промениха в рамките на седмица. От онзи злобен Алекс не е останала и следа. И силно се надявам да е така завинаги.
В същия момент къдрокосия красавец връхлетя в стаята носейки храна за десетима. Красива усмивка се появи на лицето му щом видя че съм се събула. Носеше само сиво долнище на ангунг и оформените му релефи бяха на показ. Несъзнателно прехапах устна.
- Знам че съм ослепителен,но в момента може да вкусите от храната която приготвям от седем сутринта.-засмя се и ме целуна. Пухкавите му устни играеха с мойте и зъбите му хапеха устната ми.
- Какво сте ми приготвил шеф Велас?-повдигнах палаво вежда.
- Така тук имаме тост с авокадо и яйца на очи.-уауа. Кога започна да готви такива работи.- Гръцки югурт с горски плодове,кроасани с течен шоколад, мъфини с орехи, ябълки и горещо лате.
- И това ми се само закуската?-погледнах очудено,а той само кимна.- Ехо аз не съм кукла. Ако ям толкова всеки ден ще стана прасенце.
- Да и ще си мойто прасенце. Така никой няма да те пипа.-защипа бузите ми лигавейки се,а аз го шляпнах по ръцете гледайки го злобно.-Не се цупи. Хайде яж. Доктора каза че трябва да се храниш.- погледнах към изкушенията пред мен и забравих и за калорий и за всички. Щом кроасана с течен шоколад докосна непцето ми изпаднах в екстаз.
•••
Исъсках при допира на крема с кожата ми. Как мразех тези изгаряния. Искаше ми се да минават по-бързо и спокойно да продължа живота си.
- Щом се излекуваш ще идем някъде на почивка. На някой самотен остров.- каза Александро сякаш прочел мислите ми.
- Не може ли просто да излезем някъде? Омръзна ми да кисна тук.
- Ти киснеш тук от един ден.-измрънка мажейки крака ми.
- Да и вече ми писна. Ще полудея ако седя още няколко дни тук. Ще свърша между четири меки стени.
BẠN ĐANG ĐỌC
From here to heaven\От тук до рая
Lãng mạn" Взех те защото исках да имам нещо свое,защото никога не съм имал нещо истинско" С черно сърце Александро Велас държи Сицилиянската мафия. Студен,мрачен и безкруполен той тайно търси своят лъч в тунела. И тогава се появява неговата светлинка. Алес...