Алесиа
- Не Ребека не съм готова!-изписках в телефена. Колко още зор ще ми дават?!
- Ще дойда когато съм готова. Чао- казах и натиснах червената слушалкаДнес бях на купон у Джейкъб. Само като се сетя как всички че му се натискат ми става зле. Само сз ли не си падам по хормонални тинейджъри?Харесвам мъже. Такива който крещат че са доминанти. А не някакви мухлувцу. Разбира се съм иамла няколко връзки,но поне аз не съм се влюбвала. И даже не мисля че любовта съществува. Изправих русата си коса и облякох новата си сатенена рокля. Харесвам се натурално,но става ли въпрос за партита трябва да съм звездата на вечерта. Сложих коректор,малко сенки,спирала и розов гланц с бляскави частици. Сложих перланата си огърлица и взех перлената си чанта. Сложих от патфюма ми " Gucci Bloom" и бях готова. Нахлузих токчетата и закрачих по мраморното стълбище. С къщата бе необичайно тихо. Татко каза че ще готви вечеря,но не се чуда нищо от кухнята. Странно. Влизам с бавни крачки по стъбището. Влизам в кухнята. Всичко е наред,няма никой. Заобикалям кухненския и остров и очите ми остават на място.
Писък ми кънти из къщата,от очите ми капят горчиви сълзи. Ръцете ми треперят неутешимо и имам чувството че сърцето ми ще излезе през гърдите ми. Клаках до земята прегръщайки трупа на баща. Красивата ми рокля е обляка в кръв и сълзи капят по деколтето ми. Чудам непознати гласове от дневната. Мъжки гласове. Напрежението става все по-силно. Говорят за някой или поне това успявам да чуя. " Къде е малката кучка" казва единия. Точно тогова осъзнавам че търсят мен. Изправям се трудно от земята и тръгвам към на бегом към задното стъпбище. Събувам токчета си за да не ми пречат и да не издавам звуци. Сяках всичко мина като на филм. Вече бях в стаята си. Бутнах гарбероба водеж към тайното подземие. Влязох вътре и си отдъхнах. Едвам дишам. Трябва да се измъкна. Слизам по прашните и мръсни стълби. Сълзите ми са пресъхнали а очите кърваво червени. Чудах викове от горния етаж. Мамка му трябва да побързам. Стигам до вратата водеща към улиците на Рим. Хайде Алесиа давай! Бягам,бягам и бягам. Къде по-даволите да отида.
След около час лутане имах нужда от почивка. Извадих кутията си цигари и запалих. Трябва да се успокоя. Димът изпълни дробовете ми носейки облекчение. Седнах да земята и премислях случилото се. Не можех да остана тук. Прекалено опасно е. Страх и гняв бяха изпълнили тялото ми. Нямам къде да ида. Майка ми е мъртва, не познавам родните си и не че имам много де. Знам само че трябва да се махна от тук възможно най-бързо.
Александро
Гледам чернокосата мацка на пилона. Дългата й коса пада раменете, има дълги черни мигли и тъмнни очи. Поглеждам към пищното й деколте. Двете красавици крити под някакво подобие на сутиен ме прикакват. Завърта се и оглеждам кръглото й дупе. Тази я искам за вечера. Отих голяма глътка от водката си и запуших цигара си.
- Стоката е готова шефе- обади Фабиано,който от скоро е при мен, но се спрява изглючително добре за сега
- Чудесно! А сега седни и пини с нас. Ще те черпя и една мацка заслужаваш-казах и потубах рамото му
Чернокоска приключи и танца и се запъти към бара. Станах и я последвах. Поставих ръце на ханша й и доснах едната й гърда.
- След две минути те искам в частното себаре- прошепнах в ухото й
Поръчах нова бутилка водка и се запътих към себарето. Седнах на велурените дивани. Красавицата седна в скута ми и облиза ухото. Хванах задника й и тя истена преувеличено. Зацелува врата ми. Посегна към устните ми,но я спрях.
- Не се целувам-казах
Тя не каза нищо, и продължи да ми се търка. Опипах гърдите ми и откопчах сутиена й. Гърдите й лъснаха пре очите ми. Стиснах ги и засмуках зърната й след което ги дръпнах яростно причинявайки й болка.
- Стани! Искам те с ръце на масата и разкрачена
Тя изпълни заповедта ми. Ударих задника й и свалих гащите й. Прокарах пръст по цепката й усещайки мокротата й. Засмуках врата докато ми мъркаше в ухото. Вкарах два пръста попивайки соковете й. Леко търках клитора й, докото търкаше дупето си в мен. Извадих пръстите си и извадих напъпналия си член щръкнал и готов за действие.Влязох рязко. Движенията ми бяха бързи и силни. Не я жалих. Поемаше ме все по-насътре. Забих се още няколко пъти и свърших. Одарих я още ведниъж по задника й оставяки парите й на масата.
Качих се в черния си Range Rover и потеглих. Щях да срещна с Джозепе Луис. Това мексинско копеле. Опитва се да унищожи италианската мафия. Да но все още не се е запознал с мен.
ESTÁS LEYENDO
From here to heaven\От тук до рая
Romance" Взех те защото исках да имам нещо свое,защото никога не съм имал нещо истинско" С черно сърце Александро Велас държи Сицилиянската мафия. Студен,мрачен и безкруполен той тайно търси своят лъч в тунела. И тогава се появява неговата светлинка. Алес...