АлександроДа я слушам как ми говори в колата бе истинско щастие за мен. Гласа й бе по-сладък от сироп,а усмивката й показваше искрящо белите й зъби. Пърхаше нежно с мигли като пеперуда и когато се смееше намръщваше носле. Явно бе покрелиха с алкохолните коктейли тази вечер,но мамка му пяното й състояние ми харесваше повече. Стигнахме къщата и й помогнах да слезе,понеже краката й не я държаха. Преметнах я през я рамо докато се кикотеше като малко дете. Качих я до стаята й и я сложих да седне на леглото.
- Алексчооо,хайде да пинем още едно- Сериозно? Алекчооо?
- Али хайде заспивай
- Не добре съм,само последно-каза го с такъв ентесиазъм,че бях на ей толкова да се съглася. -Алексчооо-изписка. Доближих се до нея и се загледах в кристалните й сини очи. Гледаше ме с тези невинни сини очи. Прехапа устни и босподи беше толкова секси. Хванах лицето й в шепите си и прокарах пръст по розовите й устни. Не се сдържах и я целунах. Учудващо веднга ми отвърна. Устните й имаха вкус на череша,дъхът й ментов,а тя пареща. Запех и засмуквах сочните й устни,а тя тихо стенеше. Масажираше скалпа ми с дългите си нокти. Поисках достъп и го получих. Езика ми търсеше нейния, грабех ме се жадно,животински. Ръцете шареха тялото й,а тя увиваше ръце около тила ми. Легнахме на леглото без да се отделяме един от друг. Стигнах мекото й дупе, а тя захапа устната ми. Свали тениската ми,точно когато щях да разкопчая роклята й спрях. Не можех да го направя. Не можех да се възпизвам от полу-пияното й състояние. Ако беше преди нямаше да се замисля да го напрвя,но не мога. Не мога да си представя как ще я погледна в очите на следващия ден.
- Алекс? Защо спря?
- Али миличка пияна си утре ще съжеляваш
- Не Алекс,няма. Алекс нека го направим-макар че ми харесваше факта че и тя също го иска знаех че това е заради алкохола
- Нека си лягаме пчеличке-хванах я ръка и за я заведох до банята,за да измие зъбите си и да премахне грима. Взех едно моя тениска и се обърнах за да може да свали бельото си и да сложи ново. След което й нахлузих тениската и сресах внимателно косата й. Ех какъв си джентълмен. Мъж мечта!
- Алекс,нали ще спиш при мен?
- Разбира се скъпа-изгасих лампите,а тя се сгуши в мен като бебе. Целунах челото й и я прегърнах. Чувствах толкова малка в ръцете ми.
ESTÁS LEYENDO
From here to heaven\От тук до рая
Romance" Взех те защото исках да имам нещо свое,защото никога не съм имал нещо истинско" С черно сърце Александро Велас държи Сицилиянската мафия. Студен,мрачен и безкруполен той тайно търси своят лъч в тунела. И тогава се появява неговата светлинка. Алес...