(Trenér): ,, Musíš se tam pořádně chytnout..."
(Mery): ,, Nedosáhnu tam" natahovala se na chyt.
T: ,, Ale dosáhneš. Musíš se snažit..."
M: ,, Je to příliš daleko" zkoušela to dále.
T: ,, Tak najdi jinou cestu" křikl na ní a sklonil se pro pití. ,, Ale jestli ji nenajdeš, tak pojď dolů. Promyslíš to a příště to bude cajk."
M: ,, Tak fajn" přestala se natahovat nahoru. ,, Jdu dolů..."
T: ,, Jistím tě" podíval se na ní nahoru.
Mery po zhruba deseti minutách slezla dolů a zničená padla na zem.
T: ,, Neboj, příště to vyjde" poplácal jí po zádech.
M: ,, Žádný příště nebude" šáhla po pití.
T: ,, Nebrblej" hodil po ní pytlík s magnesiem.
M: ,, Půl osmý?" podívala se na hodinky. ,, Pěkný" zvedla se ze země a šla do šatny.
Za půl hodiny ze sebe udělala člověka a šla ke dveřím.
T: ,, Zítra ve čtyři, Mer?"
M: ,, Jako vždy" hodila sportovní tašku přes rameno a vyrazila na zastávku.
T: ,, Nezapomeň na to, co jsem říkal. O tom..."křikl za ní, ale nedopověděl to.
To už Mery slyšela tak z půlky.
(Mery mamka): ,, Jdeš pěkně pozdě" přišla za ní do předsíně, když se snažila vytahovat potichu klíče ze zámku.
M: ,, Já vím, trochu jsem se sekla na stěně."
MM: ,, Chceš něco k jídlu?" podívala se na ní, když se skoro plazila do svého pokoje.
M: ,, To je dobrý, nemám hlad" odpověděla ji.
,, Půjdu si lehnout. Jsem úplně hotová."
Zavřela za sebou dveře a padla do postele. O minutu později ji cinkla zpráva.
(Lucka): ,, Umíš něco z té chemie?"
Chemie? Pomyslela si. No jo, chemie! Vylétla rychle z postele a přehrabovala sešity v tašce. Vytáhla sešit z tašky, začala psát vzorce kyselin a snažila se něco zapamatovat. Ráno budík neslyšela, až hlasité zvonění mobilu.
L: ,, Kde jsi? Čekám na tebe před barákem."
M: ,, Kolik je?" zvedla hlavu ze stolu, div se nebouchla o poličku.
L: ,, Klid, máš ještě hodinu čas."
M: ,, Tohle mi nedělej" sundala si lepítko z tváře.
L: ,, Jen jsem se chtěla ujistit, že si vzhůru" usmála se a zavěsila.L: ,, Kafe?" podala jí hrníček, když přicházeli do školy.
M: ,, Díky."
L: ,, Vypadáš strašně. Co jsi včera dělala?"
M: ,, Přijela jsem domů asi někdy v 10. Sekla jsem se na stěně."
L: ,, Ještě že je dnes pátek. Domů bych tě nést nechtěla" smála se.
(Učitelka): ,, Dobrý den, posaďte se" ukazovala směrem dolů. ,, Dnes si napíšeme slibovaný test. Máme dnes výjimečně v rozvrhu dvě hodiny. Takže testy dostanete na druhé hodině opravené" usmála se na ne. ,, Tak si to rozdejte."
O pár hodin později seděly holky na schodech a Mery popíjela kafe. Kolem nich procházela chemikářka.
U: ,, Mery? Pěkná práce v testu" usmála se na ní.
,, Měla si nejvíce bodů" znovu se na ní usmála a pokračovala v chodbě.
L: ,, Jak ty to děláš? To fakt nechápu..."
M: ,, Až to budu vědět, dám ti vědět" dala si hlavu mezi kolena a přivřela oči.
L: ,, A co Jakub?" zvedla v obočí.
M: ,, Ví, že existuji. Možná zná moje jméno. To je pokrok, ne?" pousmála se.Poprosím odpovědi🙏
Kdy se David s Mery potkají? 🤔
A jak?🤔
Kdo je Jakub?🤔
ČTEŠ
She doesn't fall in love with me...
FanfictionMaybe we are soulmates, but just met at the wrong time. ,, I get lose in her beauty everytime she is nearly..."