Noční setkaní a jízda

32 6 0
                                    

David stál pod boulderem, když na něj dopadla Mery. Z části jí chytil, ale smetla ho na zem.
M: ,, Omlouvám se" snažila se vymotat z provazů.
D: ,, To nic" zvedl se. ,, Jsi v pořádku?" podal ji ruku, aby se mohla zvednout.
M: ,, Nic mi není" chytla se jeho ruky. ,, Jsem trochu nešikovná."
D: ,, Ty jsi ta slečna, která tu zůstává do večera?" pousmál se a stále ji držel ji za ruku.
M: ,, Asi to tak bude."
D: ,, Ani jsem se nepředstavil, David" políbil jí zdvořile ruku.
Rychle se mu vyškubla a trochu ho od sebe odstrčila.
D: ,, Promiň" pousmál se.
M: ,, Budu muset jít, takže by si asi měl jít. Ať to tady pozamykám..."
D: ,, Nespadneš znovu z boulderu?"
M: ,, Nemusíš mít strach" obořila se.
D: ,, Tak dobře. A asi se budeme potkávat..."
M: ,, To pochybuji" zapadla do šatny a trochu se zasmála.

Dobíhala na autobus, který odjížděl ze zastávky. Nestihla ho a další jel až v 11. Čekala ji noční procházka. Na druhé straně silnice stál ten kluk ze stěny. Otočila hlavu jiným směrem, aby ji nepoznal. Poznal. Mávl na ní a přeběhl silnici.
D: ,, Čekáš na autobus?" chtěl navázat konverzaci.
M: ,, Jdu pěšky" hodila na záda batoh a vyrazila od zastávky pryč.
D: ,, Může tě doprovodit" nadhodil.
M: ,, Myslíš si, že se ztratím?"
D: ,, To ne, ale město je v noci nebezpečné."
M: ,, Umím se bránit" vyklopila ze sebe. Chtěla z této konverzace pryč.
Kolem nich projelo auto, vypadalo to, že někoho hledá. David zatáhl Mery do uličky dozadu, aby je auto nevidělo.
M: ,, Co blbneš?" vyjela na něho.
D: ,, Vyhýbám se pozornosti. Někdy je ji až moc na mě" mrknul na ní a dál s ní pokračoval.
Nechápala o čem mluví, ale bylo ji to celkem jedno.
M: ,, Tak fajn" zastavila se. ,, Já to zvládnu."
D: ,, O tom nepochybuji."
M: ,, To jsem ráda, tak tedy můžeš jít" naznačila mu očima a odešla rychlým krokem pryč.
On se otočil a vyrazil zpátky na hlavní ulici. Než stačila zabočit ještě se na ní otočil.
D: ,, Prozradíš mi svoje jméno? Abych měl od tak krásné dívky aspoň jméno?" křikl za ní.
Otočila se na něj a beze slov mu zamávala. Šla vedle silnice, kde svítily pouliční lampy. Zezadu byl slyšet motorky. Poznávala ho. Byl to on? Přibrzdila u ní a člověk na ní si sundal helmu.
(Jakub): ,, Mer? Jsi to ty?"
Rychle polkla a otočila se na Jakuba.
M: ,, Jo, jsem" vydolovala ze sebe.
J: ,, Co tady děláš? Takhle v noci."
M: ,, Trénink. Pak mi ujel autobus."
J: ,, A nechceš svézt?" kouknul na sedadlo za něj a pak na Mery. ,, Mám to po cestě."
M: ,, To by bylo super" usmála se.
J: ,, Tak na" podal ji jeho helmu a pomohl ji nastoupit. ,, Pořádně se mě chytni" nasadil si druhou helmu a rozjel se.

Poprosím odpovědi🙏
Proč se David chová tak divně a vyhýbá se pozornosti? 🤔 Jaká bude Meryina reakce až potká Davida znovu na stěně?🤔 Kolik může být Davidovi a Mery?🧐

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat