Padla do postele. Byla zničená. Vzpomínala na jeho modré oči a stále to nechápala. Zasedla ještě na chvíli k počítači a otevřela instagram. Zavolala své dlouholeté kamarádce. Vyprávěli si každá o svém večeru, než v Mery hrklo, když uviděla její fotku, jak se líbá s klukem. Už to nebyl pan tajemný a záhadný. Z tohohle pohledu ho zřetelně poznala.
(Nina): ,, V pohodě, Mer?"
M: ,, Vezměte někdo bouchačku..." položila hlavu na stůl a poslala kamarádce link na instagram.
N: ,, Mer?" zněla zmateně.
M: ,, Nemůžu tomu uvěřit" mlátila hlavou do stolu.
,, Jak se to vůbec mohlo stát? Já ho políbila... Políbila jsem Davida Hofbauera..."
N: ,, Kdo ví" smála se. ,, Třeba o něm fakt nevíš vše" nemohla popadnout dech.
M: ,, Co když se to dozví?"
N: ,, Prosimtě, možná to bude vědět pár milionů lidí. Ale on? On je slepej..."
M: ,, To je katastrofa..."
N: ,, Na první to mohlo dopadnout hůř..." smála se.
M: ,, Přestaň" lehla si na stůl.D: ,, Sejdeme se dnes večer v té kavárně na ten rozhovor?"
M: ,, Rozhovor?" vypadlo z ní.
D: ,, Ohledně fashion weeku ve Španělsku."
M: ,, To jsem trochu vypustila, promiň. Ale pokusím se dorazit" usmála se.
D: ,, Budu se těšit" chtěl už odejít. ,, A co ples?"
M. ,, Ples... ples skvělý. Ani jsem tě tam neviděla..." zalhala.
D: ,, Byl jsem v pozadí."
M: ,, Aha, tak večer" popadla tašku.
O pár hodin později stála před kavárnu a povídala si tam s jedním klukem, kterého potkala. Byl milý. Taky lezl. Bylo zvláštní ho nepotkávat na stěně. Když viděla přicházet Davida, bylo vidět, že žárlí.
M: ,, Ty jsi žárlil?" podívala se na něho.
D: ,, Nežárlil. Nemám na co."
M: ,, Počkej" chytla ho za ruku a zastavila. ,, Ty víš, že jsi nenahraditelný, že? Kdo by mě dole vždy chytal?" pousmála se.
Musel se usmát. Podržel jí dveře a nechal vejít.
(Novinářka): ,, Hodně lidí po celém světě doufá, že je mezi vámi něco více. Můžete potvrdit, že spolu chodíte?" usmála se na ně.
M: ,, Co?! Ne. Jsme jenom pracovní partneři a kamarádi. Tím to končí."
No: ,, To je sice hezká odpověď, ale tahle fotka říká něco jiného..." nechala promítnout fotku z toho večera. Byla stažená a rozostřená. Byly vidět jenom obličeje. Nebylo poznat, kdy a kde se to stalo.
D: ,, Cože?! To kdy se stalo?" podíval se na Mery.
Bylo to venku. Znovu. I před ním.
M: ,, Já to nevěděla..." podívala se na něho.
No: ,, Je více než jasné, že to mezi vámi jiskří" zářily ji oči.
D: ,, Je to fotka vystřižená z plesu. Takhle to nedává žádná smysl..."
No: ,, Máte k tomu ještě jiné vysvětlení?"
D: ,, Omlouvám se, ale musíme jít. Povinnosti volají" zvedl se a odešel. A Mery hned za ním.
ČTEŠ
She doesn't fall in love with me...
FanfictionMaybe we are soulmates, but just met at the wrong time. ,, I get lose in her beauty everytime she is nearly..."