Najdeme k sobě cestu

21 3 0
                                    

D: ,, Ty jsi to opravdu nevěděla?" podíval se na ní cestou pryč.
M: ,, Na tom plese... jsi byl úplně jiný člověk. Ta maska a všechno... Neměla jsem tušení, kdo to byl. Najednou prostě přeskočila jiskra. A možná jsem někde v hluboko v sobě doufala, že je to on... Promiň" podívala se na někoho.
D: ,, Je to moje vina. Zatáhl jsem tě do téhle pakárny ten večer. Neměli jsme se potkat. A já bych měl. Prostě odejít. Ty jsi zasloužíš klid v životě."
M: ,, Ty chceš, abych tě nenáviděla?"
D: ,, Chci, abys měla život, který si zasloužíš."
M: ,, Já jsem ráda za tohle všechno. Jen jsem nechtěla všechno vypustit na veřejnost..."
D: ,, To chápu..." usmál se. ,, Takže, všechno dobrý?"
M: ,, Všechno dobrý" obejmula ho.
O hodinu později přišla domů. Nemohla nechat myšlenky spát. Věděla, že ten večer náhoda nebyla. Musí to mít nějaký důvod. Proč se potkali. V tuhle dobu. V tenhle čas.
D: ,, Ráno vyrážím do lesa. Jsou tam nějaký lesní stezky. Nepřidáš se?"
Měla chuť jenom ležet v posteli. Přestat existovat na tomto světě.
M: ,, Sejdeme se u vás."

D: ,, Na tom plese... Vlastně jsem o tom celou noc přemýšlel. Já jsem musel vědět, že jsi to byla ty. Možná jsem někde vevnitř poznal tvoje oči."
Jenom mlčela. Došli na skalní útes. Byl z něho krásný výhled na krajinu.
D: ,, A vím, co se děje. Jakub" neříkalo se mu to snadno. ,, Jakub je perfektní. Je perfektní pro tebe" podíval se na ní. ,, Ale nevzdám to. Vím, že mi dva k sobě patříme. Jednou k sobě najdeme cestu."
M: ,, Davide..."
D: ,, Já vím, co chceš říct. A nenechám si tě vzít" pousmál se na ní.
Popošel kousek dál na druhou stranu. Otočil se zpět na ní.
M: ,, Tohle" odmlčela se. ,, Já potřebuje člověka, který mě nenechá uprostřed Paříže bez vysvětlení" podívala se pryč od něj.
Uslyšel sunutí země, ránu a křik. Rozběhl se na místo, kde předtím stáli. Nikde nebyla. Vykřikoval její jméno do okolí. Odpověď ale nepřicházela. O pár minut později ji našel.
Šel vedle postel. Procházeli dlouhou chodbou. Držel ji za ruku a neustále opakoval, že všechno bude v pořádku. Její kyslíková maska se neustále mlžila. Občas k němu zabloudila pohledem, ale hned zase oči zavřela.

(Doktor): ,, Nejste rodinný příslušník. Nemáte právo znát žádné informace."
D: ,, Vy to nechápete, musím ji vidět."
Do: ,, Je na sále. To je všechno, co vám můžu říct."
O pár hodit později mu byl udělen souhlas ji vidět. Nechala ho tam samotnou s ní.
D: ,, Probudí se?" otočil se na tmavovlasého muže v bílém plášti.
Do: ,, Nedokážeme říct. Došlo ke krvácení do mozku a ztrátě hodně krve. Jestli se probudí, nebudu schopen říct, jak její mozek bude reagovat. Nemusí si pamatovat události posledních měsíců..."
D: ,, To znamená, že si mě nebude pamatovat?" otočil se na všechny přítomné. Jejich pohled byly upřené do země. Nikdo nedokázal nic pronést. Prostor kolem něho vyplnila tma. Nemohl vůbec nic dělat.

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat