Čas se zastaví

26 4 0
                                    

Seděl u její postele. Oči se mu zavíraly.
Ka: ,, Už jsi přes 24 hodin nespal. Musíš si jít odpočinout" snažila se ho přesvědčit. ,, Postarám se o ní."
D: ,, Nehnu se od ní. Ani na krok" upíral zrak na postel a její blonďaté vlasy.
K: ,, Davide, tohle nepůjde."
D: ,, L'amour de ma vie" promluvil na ní.
Uměla francouzsky. Oba věděli, že Mery tenhle jazyk miluje.
D: ,, Neztratím dalšího člověka v mém životě. Prostě ne."
Hlavu měl opřenou o postel. Na pár hodin usnul. Slyšel slabé hlasy.
M: ,, Jsi..." vydechla a snažila se znovu nadechnout. ,, Jsi to ty."
D: ,, Jsem to já..." snažil se zadržet slzy.
Obejmul ji. Silně, ale opatrně. Nechtěl ji ublížet.
D: ,, Myslel jsem, že o tebe přijdu. Mohla si přijít o všechny vzpomínky. Zapomenout."
M: ,, N... na tebe bych... ni...kdy nezapomenula."
D: ,, Měl jsem strašný strach" zvedl se. ,, Máme tak málo času a mně to nedochází..." zvedl se ze židle.
M: ,, Davide... nechoď..."
D: ,, Jsem přímo tady a nikam nejdu. Slibuji."

Do: ,, Jizva se krásně hojí" podíval se na ní. ,, Mohli by jsme vás dnes propustit. Nevidím důvod, proč ne. Jestli chcete můžete se jít projít ven, ale jen s doprovodem."
Podívali se na sebe a usmáli se. Za deset minut už stáli ve výtahu. Stála opřená o zábradlí a podpírala se. Možná s ním na dálku laškovala. Stačilo jenom očima. Přistoupil k ní blíž a promluvil k ní francouzsky, aby tomu rozuměla jenom ona.
D: ,, Když mě konečně necháš, abych tě políbil a já vím, že necháš. Tak už mě přestaneš provokovat?"
M: ,, Tohle není správný. Jsi slavný, udělá to poprask."
Sklonil k ní hlavu. Dala mu ruku do vlasů a pohladila ho. V tu chvíli výtah cinkl. Dovnitř se začali valit lidé.
Mery večer pustili.
D: ,, Musím ti něco ukázat" chytl ji za ruku a táhl do nočního parku. Stále ji přidržoval, aby nespadla.
,, U té postele mi došlo, jak málo máme času. Že to nemůžeme ovlivnit. Že to nezastavíme, ale já bych to někdy chtěl zastavit" přehodil přes ní svoji bundu. Její lehká blůza profoukla.
Rozpuštěné vlasy ji čechral vítr. Přišel k ní blíž a pohladil ji po tváři. Nakonec se odhodlal. Jeho rty přistály na jejích. Možná, že se pro ně čas v tu dobu zastavil. Jenže za jeho zády ho brzo očekával pád, který nikdy nebude čekat. Noční běsy se začnou drát ven a nikdo je nebude moc zastavit. Půjde o životy a o nejcennější sny, které se staly skutečností.

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat