Přišel do obrovské vily. Tak jako každý den. Otec nikde. Alespoň měl klid.
(Asistentka): ,, Davide, tohle vám dnes přišlo. Mám vám od otce vyřídit, ať to ještě zvážíte" podala mu dopisy.
D: ,, To pochybuji. Zase někam odjel?"
A: ,, Dnes má důležitou schůzku v Oslu."
D: ,, Že se vůbec ještě ptám. Děkuji" vzal si od ní dopisy.
Položil tašku do kouta a rozbalil první obálku. Další nabídka od modelingové agentury. V ostatních obálkách nebylo nic jiného. Vzal do ruky noviny, kde byla fotka Mery. Byla tak nádherná. Nebyl rád, že je někdo vyfotil, ale aspoň něco od ní měl. Na telefonu mu bliklo upozornění na hodinu latiny a francouzštiny od čtyř do šesti. Sbalil si svoje věci a vyrazil zadní částí domu pryč. Chtěl jít sám, pročistit si myšlenky.
(Katka): ,, Bylo fajn tě dnes zase vidět" usmála se na Davida, když procházeli městem.
D: ,, Tebe taky."
Ka: ,, Tvůj osobní taxík dnes nikde?"
D: ,, Proklouzl jsem dnes bez pozornosti."
Ka: ,, Tak to je úspěch. Takže máš dnes večer volno?" zastavila, aby si zavázala tkaničku.
D: ,, Na kamarádku si udělám čas vždy. Na základce jsme moc času neměli."
Ka: ,, Divíš se? Byl jsi stále někde v zahraničí. A stále jsi měl samé jedničky" smála se.
D: ,, Pravda. A kam chceš jít?"
Ka: ,, Stadion?"
D: ,, Chceš jít bruslit?"
Ka: ,, Ráda bych."
D: ,, Tak poběž" rozběhl se ke stadionu. Prudce se zastavil, když ji uviděl přicházet. Katka do něj zezadu narazila.
Ka: ,, Jsi v pohodě?"
D: ,, Naprosto" rozešel se pomalou chůzí.
Ka: ,, Tak počkat" stoupla si před něj. ,, Kdo to je?" podívala se na něho podezíravě.
D: ,, Jedna kamarádka. Z lezení."
Ka: ,, Kamarádka?" šla k pokladně.
D: ,, Víc než kamarádka, ale oboustranné to není. Bohužel."
Ka: ,, Ty jsi se zamiloval" rozzářily se ji oči.
D: ,, Zase do špatného člověka.
Ka: ,, Tak to bývá. Teď musíš využít příležitosti" táhla ho na stadion.
Sedli si úplně dozadu, aby je neviděla. Zavazovala si brusle a rozhlížela se kolem sebe.
D: ,, Na někoho čeká" začal se zvedat.
Ka: ,, Aspoň to zkus."
D: ,, A co mám dělat?" pocházel kolem.
Ka: ,, Umíš skvěle bruslit. Vezmi ji třeba za ruku. Pomalu ji táhni za sebou. Hlavně ať nespadne."
Usmál se na ní a obejmul ji. Když vycházel ze dveří objevil se u ní jeden blonďák.
K: ,, Ahoj" sedl si vedle Mery. ,, Promiň, že jdu pozdě. Ve městě byla zácpa" nasadil si rychle brusle.
M: ,, To nevadí" usmála se.
K: ,, Tak jdeme?" nabídl ji ruku.
Opatrně ho chytla a on ji vtáhl na led.Schoval se za roh, aby ho nemohla vidět. Pozoroval ho, jak ji drží za ruku. Tohle trochu zabolelo
Ka: ,, Není všem dnům konec" popadla ho a vzala na led. ,, Dělej, že nic."
David měl celou dobu upřené oči na Mer.
K: ,, Jde ti to" podíval se na Mer.
M: ,, Dlouho jsem na bruslích nestála."
K: ,, Není to poznat" usmál se.
Pomalu zatáčeli. Ohlédla se za sebe a uviděla Davida.
M: ,, Davide?" řekla potichu. Povídal si tam s nějakou zrzavou holkou. Nedávala pozor na další otočku a spadla na studený led.Jak tohle dopadne?🤔 Bude mít Mery nějaké otázky?🤔
ČTEŠ
She doesn't fall in love with me...
FanficMaybe we are soulmates, but just met at the wrong time. ,, I get lose in her beauty everytime she is nearly..."