Ty jezdíš?!

27 6 0
                                    

Bylo už pozdě večer. Všechny dárky byly rozbaleny a byl klid. Mery stála opřená o balkon. Přemýšlela, jestli to má cenu s Jakubem, stále střílet do prázdna.
Na ulici se ozval hluk motorky, ale ne jeho. Kdo by v 10 hodin jezdil u nich na vesnici? Sešla dolů, aby měla lepší výhled.
D: ,, Ahoj" usmál se na ní od silnice.
Vůbec ho neviděla.
M: ,, Ahoj" vypadlo z ní potichu. ,, Co tady děláš?"
D: ,, Něco jsem ti přinesl. Takovou drobnost."
M: ,, Ale já pro tebe nic nemám" otevřela potichu vrátka a šla k němu. Nechtěla nikoho vzbudit.
D: ,, A to vadí?"
M: ,, Je to blbý."
D: ,, Já bych to neřešil" pousmál se a podal ji obálku.
M: ,, Co to je?" dívala se na něho překvapeně.
D: ,, Drobnost."
Nevěděla, co u něho znamená drobnost. V obálce byl papír, na kterém bylo její jméno.
D: ,, Abych to vysvětlil, tak jedna agentura hledá mladého návrháře. Není to nic žhavého, ale zkušenost je to skvělá."
M: ,, To přeci nemůžu."
D: ,, To jsem čekal, že řekneš. Modelingové agentury mě stále bombardují zprávami. A já to nechci vzít, když nevím, co mě tam zase čeká."
M: ,, A co si představuješ?" usmála se.
D: ,, Chci, aby na to někdo dohlížel. Někdo, kdo tomu rozumí a má talent. A trochu mě zná" podíval se na ní.
M: ,, Tak jo, ale nesmíš mě v tom nechat."
D: ,, Díky" chtěl ji políbit ruku, ale znovu uhnula.
M: ,, No, měl by jsi jet."
D: ,, Máš pravdu. Pojedu se podívat někam nad město."
M: ,, Neslavíte s rodinou?"
D: ,, To je trochu komplikovaný" zalhal. Bylo to komplikovaný, avšak jiným způsobem.
M: ,, Nemám jet s tebou?"
D: ,, Nemám sebou druhou helmu a to by nebylo..."
M: ,, Kdo říká, že potřebuji druhou helmu?" otevřela garáž a odsunula pár věcí. Po pár sekundách byla vidět černá motorka. Rychle se převlíkla a vyvedla ji ven.
D: ,, T...ty jezdíš?!" koukal na ní udiveně.
M: ,, Tak pojedeme?"
D: ,, A tvoji rodiče?"
M: ,, Spí. Když ses dokázal vytratit ty, proč ne já" nasadila na sebe helmu a nasedla na motorku.

Sundala si helmu a všechny vlasy ji spadly do obličeje.
M: ,, Myslím, že dobrý" podívala se na Prahu.
D: ,, Ty se toho nebojíš."
M: ,, Měla bych?" usmála se.
D: ,, To já nevím. Nikdy jsem neviděl holku jezdit" usmál se na ní a podíval se do dálky. Mery něco kontrolovala na motorce a David stále hleděl do dálky.
M: ,, Tak nad čím přemýšlíš?" přišla k němu.
D: ,, Nad budoucností" zalhal.
Ve skutečnosti přemýšlel znovu nad ní. A to stála jenom kousek od něho.
M: ,, Ta může být lákavá. To mi připomíná, neřekl jsi mi, že nastupuješ k nám na školu."
D: ,, To jsem trochu vypustil" zasmál se.
M: ,, To teda."
D: ,, Není to zvláštní? Že za dva roky budeme maturovat?"
M: ,, Ani ne. Už jsem to nějak pobrala."
D: ,, Jde to moc rychle."
M: ,, Zakládka a teď střední..."
Nic neříkal, jen se podíval na hodinky.
D: ,, Půlnoc. Pěkný."
M: ,, Už?" zděsila se.
D: ,, Jeli jsme tou nejdelší cestou" smál se.
M: ,, Tím pádem budu muset jít."
D: ,, Mám jet s tebou?"
M: ,, To zvládnu" nasadila si helmu a rozjela se z kopce. David na ní jenom zamilovaně koukal.
D: ,, Je úžasná" řekl potichu. Její světla byly ještě stále v dálce vidět. Tenhle večer byl jeden z nejhezčích za poslední dva roky. Nikdy by nevěřil, že mu někdo takhle moc obrátí svět. Než ji potkal. Musí ji to říct, co nejdřív.

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat