Soulmates

23 4 0
                                    

Seděla u sebe na zemi před zrcadlem. Snažila se něco provést se svými vlasy.
M: ,, Světlé nebo tmavé stíny?" podívala se na Lucku.
L: ,, Světlé. Myslíš, že tam bude?"
M: ,, Měl by."
L: ,, A co David?"
M: ,, Co s tím všichni máte?" otočila se na ní. ,, Je to kamarád. Nic víc."
L: ,, A řekla si mu o Kubovi?"
Mery sklopila oči a nadále se věnovala večernímu make-upu.
L: ,, Ty jsi mu to neřekla?!"
M: ,, Nechci, aby to věděl. Ještě by se porval."
Nevěděla, jestli by toho byl schopný, ale zatím to bylo takhle lepší."
L: ,, Nebudu do toho šťourat. Je to zbytečný."
M: ,, Děkuji" usmála se na ní.
L: ,, Takže černé šaty a pak černo červené?" vzala je do ruky. ,, Jsou nádherné. Ten nápad se škraboškami nebyl vůbec špatný."
M: ,, To teda. Tajuplný tancování s neznámým člověkem."
L: ,, Nebo známým."
M: ,, Ty světle modré šaty ti zvýrazní oči" kochala se nad Luckou.
L: ,, Asi jo... Teď mě napadlo. Třeba se konečně posuneš dál. Zamiluješ se do někoho nového pod maskou. To by byla romantika."
M: ,, Od páté třídy? Pochybuji" pousmála se.

Obě vešli do obrovského sálu. Lidi se už dávno bavili.
L: ,, Vidíš ho?" šeptla.
M: ,, Jde přímo k nám..." znervózněla.
K: ,, Dámy" uklonil se. ,, Smím prosit?" nabídl ruku Mery. Než stihla vyslovit celé slovo byla uprostřed osvíceného sálu.
David stál opřený o sloup. Pozoroval tancující páry.
Ka: ,, Vypadáš dobře na to, že jsi utekl z domu" přišla k němu v bílých šatech.
D: ,, Otec je pryč."
Ka: ,, Teda, až na..." poupravila mu motýlka. ,, Vidíš ji?"
D: ,, Koho?"
Ka: ,, Víš o kom mluvím. Od večera na ní myslíš a čekáš, že tu bude."
D: ,, Nenapsala."
Ka: ,, Tak ti něco prozradím. Je tu" podívala se doprostřed sálu, kde Mery tancovala s Kubou.
Pohlédl doprostřed sálu. S někým byla.
D: ,, Je nádherná..." nechtěl z ní spustit oči.
Ka: ,, Měl bys za ní jít. Vyzvat ji k tanci."
D: ,, Tancuje s klukem, do kterého je zamilovaná... Nebudu ji neustále na očích a kazit život" odcházel pryč.
L: ,, Nikam" stoupla si před něj. ,, Tohle nesmíš vzdát. Ještě tě ani neviděla" dovedla ho zpět ke Katce a zůstala tam s nimi.

O hodinu později se všechny slečny vypařily pryč. A kluci za rohy sálu. Jediný člověk v sálu znal červené šaty a černý oblek. Černá maska mu obtahovala lícní kosti. Nikdo nemohl nikoho poznat. Znovu vešla mezi lidi. Černo červené šaty, červená maska a vysoké podpatky. Všichni měli stejně obleky, neměla šanci ho najít. Možná to opravdu byla šance se posunout.
O pár minut později k ní přišel tmavovlasý vysoký kluk. Požádal ji o ruku a vyvedl na parket. Vzal její ruku a udělal lehký krok. Byli jako pár. Slyšela tlukot vlastního srdce. Znovu ucítila ten pocit, jako před lety. Byla zahleděná do jeho očí. Ruku v ruce po boku tančili. Teď neměla strach, že spadne. Z ničeho nic přistály jeho rty na jejích.

Ještě tu noc přistála na instragramu fotka s jednoduchým popiskem, která obletěla internet. Nebude z toho mít radost až to zjistí. Vlastně ani nebude vědět, jak se stalo. Že se mohla zamilovat během několika minut a naprosto pro něj podlehnout, bez vědomí, kdo to je. Občas magie očí je silnější než mysl.

Soulmates

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat