Naše slečna

38 6 2
                                    

L: ,, Pro tebe. Měla by si s tím něco dělat."
M: ,, Nějaký návrh, slečno?"
L: ,; Prostě běž za ním."
M: ,, Ty jsi nepamatuješ, jak to dopadlo minule?"
L: ,, Pravda" dopila zbytek kafe a vydala se do třídy.
M: ,, Jednou mu to řeknu."
L: ,, Tohle jsem už jednou slyšela. Kdy to bylo? Před 2 roky?"
M: ,, Sklapni" hnala jí do třídy.
Mery přišla na stěnu okolo půl čtvrté. Bylo tam jenom pár holek.
M: ,, Ahoj, Naty" mávla na kamarádku.
(Natka): ,, Ahoj" pozdravila ji zpátky.
M: ,, Kde máš Martina?"
N: ,, Připravuje se. Dnes ve dvojicích."
M: ,, Pecka" řekla potichu.
N: ,, Stále si nikoho nenašla?"
M: ,, To chvilku potrvá."
N: ,, Neboj, někoho najdeš" obešla ji a šla na stěnu.
Za dvacet minut byla hotová i Mery a šla pomalu ke stěnám.
T: ,, Co ty?" podíval se na ní.
M: ,, Já půjdu támhle dozadu. A půjdu najít tu cestu než to někdo přestaví" pousmála se.
T: ,, Tak fajn. Buď opatrná."
M: ,, Nebojte" pobrala lana a došla ke stěně.

O pár desítek minut později našla Mery konečně cestu nahoru. Vzala to pak i po jiné straně boulderu.
Zajistila se a sedla si nahoru. Vždy odtud byl krásný výhled. Trenér v dohledu nebyl, tak měla chvíli klid.
Byl na recepci a hovořil s nějakým klukem.
T: ,, Ty jsi asi ta naše nová posila, že?"
(David): ,, Už to tak bude, David" podal mu ruku nazpátek.
T: ,, Neumíš si představit, jak je těžké někoho sehnat."
D: ,, Tomu rozumím. V zahraničí to není jiný."
T: ,, Nejsi z Česka?" obrátil se na něj, když vypisoval papíry.
D: ,, Anglie, ale nějak celý život po světě. Otec má komplikovanou práci."
T: ,, Taky jsem jako kluk cestoval, bylo to fajn" podal mu papír na podpis. ,, Budeš chtít něco ukázat?"
D: ,, Asi to zvládnu."
T: ,, Tak fajn. V pátek jsou tu zaměstnanci výjimečně do noci. Kdyby odešli, tak na stěně je ještě jedna naše slečna. Ta už ví."
D: ,, Tak dobře. Díky."
T: ,, Není zač. Budu muset jít."
Stěny byly už prázdné, když David vcházel do obrovské rozlehlé místnosti.
Mery nahoře stále seděla a přemýšlela o Jakubovi. Jenom z pár úhlů jí bylo vidět. Možná by mu to měla říct, aspoň to zkusit. Ale po minulé zkušenosti, kdy to dopadlo.... no, ne moc dobře, tak to nechtěla riskovat. Sotva před nim poskládá celou větu. Vypustila myšlenky z hlavy a šla ke kraji boulderu.
Zahákla jednu karabinu. Byla už unavená, tak úplně zapomněla, že musí zaháknout i další. Jistilo ji ještě jedno lano ze shora, takže by sebou dole jenom pěkně třískla, ale příjemné by to nebylo. Moc lidí to nedělalo s tím dalším lanem, jenže ona byla nešikovná. V hlavě stále měla Jakuba, nemohla ho vyhnat z hlavy. Přemýšlela nad tím, co ji řekla Lucka. Co se prostě posunout dál?Posunula se blíž dolů a přehákla dál. Pro její smůlu jí podklouzla noha a letěla dolů.

Poprosím odpovědi🙏
Jak tohle dopadne?🤔

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat