Spojovat navždycky

23 3 0
                                    

OD: ,, Co to mezi vámi je? Co to znamená?" spustil hned, co se zavřely dveře.
D: ,, Kamarádství" zalhal, i když říkal pravdu. Otec byl poslední člověk, kterému by se chtěl svěřovat.
OD: ,, Řekl jsem to jasně, Davide" rozčiloval se.
,, Pracovní vztah."
D: ,, A co to podle tebe je?" zvýšil hlas. ,, Chovat se, jako cizí lidé. Před novináři hrát skvělé vztahy?"
OD: ,, Tohle je byznys. Nic víc. Ona je talentovaná a nejspíš to dotáhne daleko, ale není o nic lepší než ty. Akorát tě bude brzdit."
D: ,, Opravdu?" divil se. ,, Procházet se po mole dá totiž víc práce, než něco navrhnout. Tleskám."
OD: ,, Takhle se mnou nemluv. Tohle je varování" ztišil se a odešel.
D: ,, Stále tam stojíš?" smál se.
M: ,, Čekám na tebe" zasmála se.
D: ,, Obleč se" vypadlo z něj narychlo.
M: ,, Pročpak?" pousmála se.
D: ,, Jdeme se projít."
M: ,, Jsou dvě hodiny ráno. Nejsi blázen?" oblékala si kabát.
D: ,, Noc v Paříži? Hm?" pozvednul obočí.
M: ,, Jak se chceš dostat ven?"
D: ,, Jdeme na drink dolu, ne?" zalhal a mrkl na ní.

M: ,, Už mi prozradíš, proč mě táhneš ve dvě ráno, v dešti do centra Paříže."
D: ,, Deštivé dny v Paříži jsou to nejlepší. Máma je milovala" nechal se pohltit vzpomínkami.
M: ,, Tak ji sem někdy vezmeme, až se vrátí z cest" usmála se.
D: ,, Něco pro tebe mám" odmlčel se. ,, Je to taková drobnost" vytáhl z kapsy dva stejné náramky. Jeden schovával miniaturní kapsičku s papírkem. ,, Chci, abys to měla. Ať furt nebrbláš, že nemáme spolu normální fotky" zasmál se ,, Teda, není to fotka, ale asi je to něco, co nás bude vždy spojovat. Navždycky snad.
M: ,, Děkuji" usmála se, navlékla si náramek a obejmula ho.
D: ,, Máš hlad?" zeptal se, i když odpověď znal.
M: ,, Wafle?"
D: ,, To je jasný. Nejprve mě musíš chytit" rozběhl se pryč.

Následující dny probíhaly přehlídky a focení. Jejich fotka nabírala na popularitě.
D: ,, Ta je dobrá, nemyslíš?" ukázal ji fotku z večera.
M: ,, Ty šaty jsou příliš" zasmála se.
D: ,, Je to hezká fotka" podíval se na fotku, kde se oba smáli.
M: ,, Chtěla jsem se jít podívat po Paříži. Máme čas?"
D: ,, Mám tu ještě nějakou práci. Ale ty můžeš jít. Sejdeme se v kavárně?" podíval se na ní.
M: ,, V kavárně" zavřela dveře.
Cestou do centra vytočila Lucku přes facetime.
L: ,, Tomu říkám krása" nemohla se nabažit výhledu na centrum. ,, Kde máš Davida?"
M: ,, Má nějaký papíry. Co já vím" zasmála se.
L: ,, Takže jdeš sama?"
M: ,, Jdu se podívat do centra. Dokud je čas" zastavila se na přechodu.
L: ,, Co to máš na ruce?"
M: ,, Tohle?" zvedla ruku. ,, To je od Davida. Za návrhy" zalhala. Nechtěla, aby se rýpala zase v jejich kamarádství. Byla schopná vymyslet mnoho teorií. Bylo to její pravidlo. Dávat lidi dohromady, i když mezi nimi nic není.

Postaví se mezi otec Davide mezi ně? Nebo to bylo jenom předčasné varování?🤔

She doesn't fall in love with me...Kde žijí příběhy. Začni objevovat