Stála na balkóně a snažila se popadnout dech. Pozorovala hvězdy. Do ruky ji vložil sklenici s džusem a usmál se. Slova ani jeden stále nenašel.
M: ,, Davide..." chtěla začít, ale přerušil se.
D: ,, Promiň, já musím něco říct."
M: ,, Tak povídej" pousmála se.
D: ,, Když se podívám do budoucnosti, dopředu. Vidím nás. Někde tam. Neumím si představit jinou budoucnost" sklonil oči k zemi. ,, Celý to zní, jako velký klišé, ale já si nemůžu pomoct" škádlil její ruce malíčkem.
M: ,, Já..." zkusila to znovu.
D: ,, Když se na tebe podívám, vidím to. Cítím, co jinde ne. Cítím se s tebou sám sebou. Volný. A potřebuji vědět, co bude dál. Já tohle nemůžu jen tak přejít" pohladil ji po tváři.
M: ,, A co my?" stékala ji slza po tváři, když ho viděla odcházet.Ka: ,, Je to ta práva? Stojí ti to za to?"
Měl chuť křičet do všech stran.
D: ,, Zamiloval jsem do ní, jasný?" podíval se na ní.
,, Je to ono. Jestli hledáš nějakou definici, sedět u někoho celou noc a stále při tom vidět, že oni milují někoho jiného, tak je to láska. Ničí mě to, ale nemůžu přestat. Nikdy. Já to nevzdám, já to nedokážu vzdát. Posunout se a najít si nikoho jiného. To už by nebylo to. Nikdy už nebudu milovat, někoho tak moc jako jí."
Ka: ,, Lidi vidí jenom před sebe. Za sebe ne" s těmito slovy odešla.
Měli domluvenou schůzku u jejich lampy.
D: ,, Co jsi potřebovala?" snažil se držet city zpět.
M: ,, Už nebudeš sám."
D: ,, Jak to myslíš?"
M: ,, Miluji tě. Jen jsem to neviděla. Nechtěla jsem to vidět. Chci s tebou strávit všechen čas, co máme. A nejsem perfektní, jak jsi mě všichni vysnili."
D: ,, Jsi perfektní. Pro mě. Jsi holka mých snů" usmál se na ní.
Opřel si o ní čelo. Měl ji před sebou. A byla v pořádku. Chytnul ji za ruku a zatočil s ní, kolem její osy.Sny fanoušků se stávají realitou. Slavný pár oznámil na sociálních sítích jejich vztah. Davy se bouřily radostí.
D: ,, V pohodě?" dal ji pusu na spánek a podal ji kafe. Pročítala ranní noviny.
M: ,, Nevěřila jsem, že to spustí takovou vlny."
D: ,, Tohle se děje už od Paříže."
M: ,, Proč si skočím před to auto?"
D: ,, Kvůli tobě."
M: ,, To není vysvětlení."
D: ,, Já jsem nad tím nepřemýšlel. Viděl jsem tebe a něco, co by ti mohlo ublížit" dal jeho ruku na její.
M: ,, Co táta?" podívala se na něho ustaraně.
D: ,, Nemluvíme spolu. Dělá, že mě nezná."
M: ,, To mě mrzí."
D: ,, To neřeš. Už jenom pár měsíců" pousmál se.
M: ,, Večer?"
D: ,, Večer."
Zvedla se a on ji pomohl obléct kabát. Políbil ji. A pak znovu, dokud je čas nerozdělil.
D: ,, Dávej na sebe pozor."
ČTEŠ
She doesn't fall in love with me...
FanfictionMaybe we are soulmates, but just met at the wrong time. ,, I get lose in her beauty everytime she is nearly..."