Vzbudili se až nad Paříži. David pomalu otevřel oči a Mery byla o něho stále opřená. Nemohl si přát nic jiného.
O pár minut později se probrala i Mery. Než se vzpamatovala zjistila, že celou dobu spala na Davidovi.
M: ,, Promiň" zvedla hlavu. ,, Asi jsem usnula."
D: ,, To je v pohodě. Spíš se podívej z okna" ukázal na noční Paříž.
M: ,, Páni" nemohla tomu uvěřit. ,, Já jsem v Paříži" zářila štěstím.
D: ,, Vítej v Paříži" usmál se na ní a pozoroval výhled z okna než přistáli.
A: ,, V sedm hodin začne focení. Buďte připravený. Vaše pokoje jsou připravené" podala jim klíčky.
M: ,, Děkuji" chtěla odejít pryč.
A: ,, Slečno, v pokoji máte přichystané šaty na zítra" oznámila Mery a odešla.
Mery odešla na pokoj se převléct. David se mezitím poohlížel po chodbě.
OD: ,, Davide" oslovil ho. ,, Budeme si muset promluvit."
D: ,, Ohledně toho bruslení..."
OD: ,, To mě nezajímá. Sejdeme se na večeři..."L: ,, Tak jak to vypadá?" chtěla vědět všechno, když přijala hovor.
M: ,, Noční Paříž je kouzelná" usmála se.
L: ,, A letadlo ještě hezčí, že?"
M: ,, O čem to mluvíš?"
Lucka zvedla telefon a ukázala Mery fotku s Davidem.
L: ,, Vaše fotka obletěla celý svět. Je na ní přes sedm milionů liků" byla nadšená.
M: ,, Lucie!" okřikla kamarádku. ,, Jak se to vůbec mohlo stát?"
L: ,, Mám svoje zdroje" nechtěla nic říct. ,, Tak kdy vzplane jiskra?"
M: ,, Nevzplane. Víš, že miluji Jakuba. David je jen kamarád.
L: ,, Lžeš náramně" rozhodila rukama.
,, Budoucnost ukáže pravdu" usmála se. ,, Co to máš vůbec za sebou?"
M: ,, To jsou moje šaty. Na večer."
L: ,, Páni" divila se. ,, Jsou nádherné."
M: ,, Není to trochu moc? Na jedno focení?"
L: ,, Blázníš? Bude tam spoustu návrhářů a známých lidí..."
M: ,, Mám z toho trochu strach..."
L: ,, Neboj" usmála se. ,, Bude vám to spolu slušet"
provokovala ji.
M: ,, Přestaň" podívala se na ní rázně. ,, Je to jen kamarád."
L: ,, Fajn, fajn. Budu muset jít. Ségra čeká" zamávala ji a ukončila hovor.Byl už večer. Mery se snažila poupravit šaty, které si měla vzít na sebe. V druhé místnosti si David zapínal sako a čekal potom dole v hale. O pár desítek minut později upřel oči na schody, kde přicházela Mery. Světle růžové šaty s bohatou spodničkou musela přivyzvedávat, aby nezakopla. Horní část byla poseta květinami a zářila. Ve vlasech měla bílou kytku. Jeho modré sako s černými kalhoty mu padlo k očím.
Nabídl ji ruku a společně vyšli před hotel do auta.
Při výstupu se na ně slehli novinářů. Všude bylo spoustu fotografů a známých lidí. Byla to obrovská akce. David ji nabídnul rámě a odešli dovnitř.
PH, OD: ,, Jsem rád, že jste se k nám dnes večer připojila" usmál se. ,, Vaše účast bude mít velký dopad a úspěch."
Byl šťastný. Obvykle tyto akce nesnášel, ale s ní to bylo jiné. Ona byla ta, se kterou chtěl strávit zbytek života.
Stoupli si před stěnu, kde bylo logo jejich společnosti. Bylo pořízení mnoho fotografií a podepsáno mnoho podpisů.
Krátce po půlnoci bylo po všem. Měla na sobě dlouhé kalhoty a kabát. Potichu k ní přišel, aby ji nevystrašil.
D: ,, Baf" špitl.
M: ,, Jak malej" protočila očima.
D: ,, Dnes... To bylo dobrý. Nemyslíš?"
M: ,, Bylo to zvláštní. Nedokázala bych si představit žít takový život" zasmála se.
D: ,, Měla jsi úspěch."
M: ,, To nevím, ale líbilo se mi to" otočila se a chtěla jít pryč.
D: ,, Mer? Chtěl bych ti něco dát... " vytáhl dvě totožný krabičky.
OD: ,, Davide? Můžeme si promluvit?" řekl chladně.
D: ,, Promiň" podíval se na Mery. ,, Počkáš tady?"
M: ,, Jen běž..." usmála se.Co chce David Mery dát?🤔 Jak dopadne rozhovor mezi Davidem a jeho otcem?🤔
ČTEŠ
She doesn't fall in love with me...
FanfictionMaybe we are soulmates, but just met at the wrong time. ,, I get lose in her beauty everytime she is nearly..."