Medya : Seymenlerin evi
Kısa süre içinde eve gelmiştik. Aylin hanım arabada benimle iletişim kurmayı denese bile ben kısa cevaplar verdiğim için konuşmamız kısa sürmüştü.
Demir bey zile bastı ve hemen ardından güler yüzlü hafif tombul bir teyze kapıyı açtı.
Demir bey ve Aylin hanım kol kola içeriye girdiklerinde bende daha fazla kapıda beklemeden içeri girdim.
Salona girdiğimde bembeyaz bir salon karşılamıştı beni.
İçerdeki insanlara baktığımda 3 erkek koltukta yan yana oturmuş bana bakıyordu. İkisi çatık kaşlarla bana bakarken biri daha yumuşak bir şekilde bana bakıyordu."Kızım gel seni kardeşlerinle tanıştırayım." Dediğinde Demir beyin yanına gittim
Benden küçük duran çocuğu gösterip "bu senin kardeşin Ege tek kardeşin o, ve 16 yaşında." Dediğinde Ege araya girip "ben onun kardeşi falan değilim. Ablalık pozlarını dışarıda ki çocuklara yapabilir." Demişti.
"Sakin ol küçük enişte bende sana meraklı değilim." Demiştim Demir bey hiç mod bozmadan devam etti "bu ikizin Çınar" dediğinde Çınar "baba yapma Allah aşkına bu da o kız gibi seni kandırıyor inanma artık." Demişti.
Kaşlarımı çattım ne kandırması amına koyayım zaten bir boktan anladığım yok. "Ne kandırması koç benimle düzgün konuşacaksın" demiştim. Herkese laf yetiştirirdim vallahi.
"Bende Bulut, en küçük abinim" demişti geldiğimde bana daha yumuşak bakan çocuk. Kafamı sallayıp elimi uzattım "bende Elçin tanıştığıma memnun oldum" demiştim. Elime baktı ve gülerek elimi sıktı.
Aylin hanım gözleri dolu dolu bize baktı. Sonra Ege'ye "Batı abin nerde oğlum?" Dediğinde "bir abi daha mı ya" diye mırıldanmıştım. Bulut duymuş ve gülmüştü kulağıma "benimle birlikte 4 abin var Elçin hazırlıklı ol." Demişti.
"4 tane abi mi? Ne!" Diye sesimi yükselttiğimde Bulut sırıtmaya başlamıştı. Aylin hanım da gülerek bakıyordu bana. Demir beyde güldüğünü gizlemeye çalışıyordu.
"Evet kızım en küçük abin Bulut, onun bir büyüğü Toprak ama o şimdi yurt dışında dün akşam anlattım ona meseleyi bu gün yarın gelir zaten, Toprak'ın bir büyüğü Batı abin birazdan burda olur Ege'nin dediğine göre hava almaya çıkmış. Batı'nın bir büyüğü Baran oda en büyük abin o şimdi şirkette çalışıyordur akşam tanışırsınız" demişti
Kafamı sallayıp konuştum "misafir odanız falan var mı kullanabileceğim?" Dediğimde Demir bey " kızım ne misafir odası senin kendi odan var istediğin zaman geçebilirsin odana." Demişti kafamla onayladım.
"Çınar oğlum hadi sen ikizine odasını göster. Senin ve Ege'nin odalarınızın arasında ki oda. Yani bir yanında ki oda Çınar'ın diğeri de Ege'nin kızım" demişti Aylin hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni aile
ChickLitO kadar acıya rağmen hala ayakta olan bir kız. Hah işte o kız Elçin. Tüm hayal kırıklıklarına rağmen hiç pes etmeyen ve her hayal kırıklığına uğradığında daha çok hayal kuran kız. 17 yılının yalan olduğunu öğrenirse üstüne üstlük 4 abisi 1 ikizi ve...