8 bölüm

10.6K 453 116
                                    




Anlatmalı mıydım? Artık zamanı gelmiş miydi ?

Artık bir şey bilmiyordum aklıma sürekli o oruspu çocuğu geliyordu. Aklıma geldiği yetmezmiş gibi bir de rüyama girmeye başlamıştı. Daha doğrusu kabusuma.

O kim mi ?

Rahmi, Rahmi Bulut benim herşeyimi çalan o pislik.

Flashback 11 yıl önce

Bundan tam onbir yıl önce ben daha altı yaşıma yeni basmıştım hatta o gün basmıştım. Babam beni ilk defa parka götürmüştü. Üstümde ki o pembe elbise o kadar hoşuma gitmişti ki. Artık yırtık tişörtlerden kurtulduğumu düşünmüştüm. Çocuk aklı işte. Doğum günüm için annemle aldığım o elbiseyi ilk defa ve son defa gitmiştim.

Babam beni parka götüreceğini söylemişti. Bende doğum günümü orda kutlayacaklarını sanıp üstüme o elbiseyi giymiştim. Elimden tutmuştu ilk defa o gün. O kadar mutluydum ki.

Sonra beni dediği gibi parka götürdü. Ama keşke dedim keşke o gün ölseydim de o parka gitmeseydim.

Ben kaydıraktan kayarken babama seslenmiştim. Beni izlesin istiyordum. Yanında bir adam daha oturuyordu.

Merak edip yanlarına gittiğimde adam beni yavaş yavaş baştan aşağa süzdü. Sonra babama dönüp kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

Babam "Elçin sen şimdi bu abiyle gidiyorsun. Ben seni sonra alacağım tamam mı?" Dediğinde niye olduğunu anlayamamıştım.

"Niye ki?" Dediğimde babam bıkınca bir nefes verip konuştu. "Senin doğum günün için Elçin hadi git abiyle" dediğinde o abi konuştu. "Abi değil Rahmet desene Mustafa. Kız beni yaşlı zannedecek iyice" diyip sırıttı.

Ne olduğunu anlamasamda doğum günüm için olduğunu söyleyince tamam demiştim.

Birlikte bir yere gittiğimzde bu sokakları hiç bilmediğimi fark etmiştim.

Rahmet beni bir depoya doğru götürmüştü. Temmuz ayında olduğumuz için hava günlük güneşlikti dışarda.

Ama dışarda hava ne kadar güzelse bu depoda o kadar karanlıktı. Korkmaya başlamıştım.

"Rahmet abi buraya neden geldik?" Dediğimde kaşlarını çattı "abi değil sadece Rahmet diyeceksin bana, ayrıca burda oyun oynayacağız." Dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Burası çok karanlık burda oynayamayız" dediğinde beni takmamıştı.

Deponun içinde bir yatak olduğunu fark etmiştim. Çok yürüdüğümüz için yorulduğumda o yatağa gidip oturdum.

Rahmet abi bana yaklaştığında onu beklemiştim. Oyun demişti değil mi ?
...

Benim canım neden bu kadar çok yanmıştı o zaman? 

Ağlamıştım. Çok ağlamıştım çünkü canım çok yanmıştı. Elbisemde yırtılmıştı. O bana sürekli bunu birine anlatırsam beni bulup öldüreceğini söylüyordu.

Eğer babamın yada onun yaptıklarını birine söylersem beni bulup yine aynı şekilde canımı yakacağını sonra da öldüreceğini söylüyordu.

Yeni aile Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin