7 Bölüm

10.4K 452 86
                                    




Öksürük sesi ile ayrıldığımızda Toprak abimin kıskançlık dolu gözleri ile karşılaştım. Gülümsedim ve Özgür'ün kollarından çıkarak Toprak abime sarıldım.

"Bir daha öğününü atlamayacaksın. Özellikle kontrol edeceğim." Dediğinde kafamı salladım.

Çiğ köftem sonunda geldiğinde gözlerimden kalplerin çıktığına emindim.

Benimkini alıp hemen yemeye başladım. Bol acılı yaptırdığım için hıçkırık tutmuştu. Hıçkırık sesi ile herkes bana bakarken bir kez daha hıçkırmamla gülmeye başladılar.

Onlar takmayıp hıçkırıklara rağmen yemiştim dürümümü.

Orda biraz daha oturduktan sonra annemin babamı aramasıyla eve geçmiştik.

Eve girdiğim gibi annem gelip bana sarılmıştı. "Kızım iyisin değil mi? Ben sizi daha erken bekliyordum zannettim ki çıkamadınız karakoldan ama babanız sizi yemeğe götürmüş." Diyip tripli bir şekilde babama bakmıştı.

Güldüm. Yazık babama Bulut abim gelip bana sarılmıştı.

En çok Bulut'u sevdiğimi söylememe gerek varmıydı bence yok. Biliyorsunuz zaten.

Ben tam uyumak için odama çıkacaktım ki Ege konuştu "abla hadi hep birlikte film izleyeceğiz sende gel" dediğinde onu reddedecektim ki Bulut abim beni dinlemeden kolumdan çekerek götürmeye başladı.

Evin girmediğim bir odası olduğunu fark edince şaşırmıştım. Dev ekran gördüğümde aklıma direkt maçlar gelmişti.

ELÇİN, ELÇİN BURDA ON NUMARA FENERBAHÇE MAÇI İZLENİR KIZIM

Diyen iç sesimle birlikte çığlık atmamak için zor duruyordum.
Sakin kalmaya karar verip koltuğun köşesine oturdum.

Bulut abim de gelip yanıma oturduğunda yanağımdan tam öpecekti ki durdu.

"Sen çiğköfte mi yedin? Ben inanamıyorum, sen benden habersiz çiğköfte mi yedin." Değişik bir ses tonuyla konuştuğunda anlamamıştım ne olduğunu.

Batı "Bulut yine mi TikTok? Oğlum sal şu uygulamayı." Dediğinde anlamıştım.

Batı sonra bana hitaben konuşmaya başladı "Dilara ile ne oldu? Konuştunuz mu? Yanlış söyledim falan diye toparladın umarım durumu çünkü telefonlarımı açmıyor." Dediğinde gözlerimi devirdim.

"Hayır 'durumu' toparlamadım. Dilara senden ayrıldı Batı bunu kabul etsen iyi olur. Hem kızı aldat hem ayrılmasın diye tuttur. Yok öyle dünya." Diyip derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.

"Bir de kızın arkadaşlarına söylemişsin onlar da biliyormuş. Hepiniz mi şerefsizsiniz oğlum? Kazığın böylesi görülmedi." Diye sinirle konuştum.

Omuz silkip sırıttı  "Napayım diğer güzel kızlara yazık olurdu onlarla takılmasam" dediğinde küplere biniyordum.

Toprak abim şerefsiz diye söyleniyordu.

Onları takmayıp sosyal medyada dolaşmaya başladım. Bulut abim sağolsun tüm sülalemle takipleşiyordum şu an.

Fotoğraf atmaya karar vermiştim.

Fotoğraf atmaya karar vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni aile Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin