15 Bölüm

6K 315 107
                                    



Medya : Barancığım🌸

Benim sözlerimden sonra Ezel'in gözleri dolmuş ve bana tokat atmıştı.

Bana, bana Baran Seymen'e!

"Siz kimsiniz? Kendinizi ne zannediyorsunuz siz? Benim patronum olmanız benimle istediğiniz gibi konuşabileceğiniz anlamına gelmiyor. Haddinizi bilin!" Gözünden akan damlalarla birlikte toplantı odasını terk etti.

Bu sikik kalbim niye acımıştı peki onun ağladığını görünce?

Takmamaya çalışıp toplantı odasından çıktım ve kendi odama geçtim.

Elçin Seymen'in bakış açısından

Bulut ve Özgür'ün yoğun ısrarı sonucu alışveriş merkezine değil lunaparka gelmiştik.

Onların iyi anlaşacağını zaten hissetmiştim ama bu kadarını da beklemiyordum.

"Lan Özgür! Gel lan gel şuna binelim!" Diyip eliyle gösterdiği hız trenine baktım.

Her şey iyi güzel ama onlar binerse muhtemelen bizde binmek zorunda kalacaktık. Tek sorun Bilge'nin hız trenlerinden korkması.

"Adamsan binersin amk keli." Diyen Özgürle gözlerimi devirdim. Bulut'u gaza getirmeye çalışıyordu ve Bulut da gaza gelmeye çok müsait bir insandı.

Özgür sırıtarak bize daha, doğrusu Bilge'ye döndü "kız gel, gel hadi korkunu yenersin" demesiyle herkes Bilge'ye dönmüştü.

"Sen hız trenlerinden mi korkuyorsun Bilge?" Diye soran ikizimle göz devirdim. Mal birde sırıtıyordu.

En sonunda hepimiz için bilet aldık ve trene bindik.

Oturma şeklimizi anlatacak olursam : Bulut ve ben, Dilara ve Batı, Çınar ve Bilge binmiştik. Özgür'se tek başına en öne gidip oturmuştu.

Trenin hareket etmesi ile Bilge çığlık atmaya başlamıştı. "Sus be kızım, kulağımı siktin yemin ederim" dedi Çınar.

"ÖYLE Mİ ÇINAR? O ZAMAN BRNİMLE BİNMESEYDİN!" Diye bağıran Bilge ile Çınar sırıtmaya başladı.

Onlar kendi aralarında konuşurken bende Bulut'a belli etmemeye çalışarak dua etmeye başladım.

Şu an tren yukarı doğru çıkıyordu ve tek sorun Bilge'nin korkması değil aynı zamanda benim de yükseklik korkum olmasıydı.

Birazdan tren hızla aşağı inecekti ve ben de Allahıma kavuşacaktım.

Hız treninden sağa salim inince bir kaç şeye daha binmiştik.

Çektiğim fotoğrafların arasından güzel olanları sosyal medyaya attım.

Elcinsymn : yukarda sohbet başka🌸 🎡@bilge

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elcinsymn : yukarda sohbet başka🌸 🎡@bilge.isik

487.935 beğeni 68.243 yorum

Bilge.isik : seninle sohbet başka❤️
↪️ elcinsymn : ❤️❤️

Yeni aile Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin