Sakura'nın anlatımı.
Yine hafta başı yine erken kalkmak pazartesi günleri hep yoğun oluyordu ve ben eve hep geç geliyordum iş yerini pek sevdiğim söylenemezdi arkadaşım yoktu olmasında istemezdim zaten kendi başıma iyiydim pek sosyal olduğum söylenemez. Hızlı bir şekilde giyinip saçımı topladıktan sonra başıma ne geleceğinden habersiz merdivenlerden indim kafe buraya yakın olduğu için şanslıydım çok yurumem gerekmiycekti.Bu işe baslayali tam bir hafta olmuştu yeni bir eve taşınmıştım buraya taşınma sebebim kaybolan yaşadığını düşündüğüm kardeşimi bulmaktı 8 yıl geçmişti ama hala umudumu kaybetmemistim. Hızlı bir şekilde önlüğümü takip her zaman buraya gelen liselilerin siparişini aldım aslında onlarla aynı yastaydim potansiyelimde vardı ama okula gitmemeyi kendim seçmiştim bilirsiniz geçmişe yönelik travma kucukken özgünlüğümu kullanmayı bilmiyordum bu yüzden ailemin ölümüne sebep oldum bundan dolayı özgünlüğümu kullanmayı gerektirecek herhangi bir yere gitmeyi planlamiyordum tabi bu fikrim yarım saat öncesine aitti.
Time skip.
Bizim kafe UA denilen okula çok yakındı bu yüzden birçok liseli hep buraya gelirdi kapının açılmasıyla birlikte bütün dikkatimi içeri bağıra bağıra 'kirishima' diye seslenen çocuğa çevirdim sarı sivri saçlı çocuk kirishima dediği çocuğun üzerine atlamaya çalisiyordu ellerinden elektrik çıkan çocuk ise sarı sivri saçlı çocuğu tutmaya çalışıyordu. Ben onlara hayretle bakarken birden hepsi bir arada boş bir yere oturdular ben şaşkınlığımı gizleyemezken elinden elektik cikan çocuk beni çağırdı çok bekletmeden gittim hepsi siparişini verdikten sonra hızlı bir şekilde yanlarından ayrıldım.Siparisleri hazır olunca bende götürmek için tepsiyi elime aldım tam onlara kahvelerini veriyordumki kafenin önünde o meşhur kötüler birliği belirdi bu aralar cidden meşurlardi siyah saçlı maskeli genç kızın cami kirmasiyla bütün günüm mahvolmuştu.
Şimdi
Kötüler birliğinin içeriye girmesiyle daha doğrusu içeriye baskın yapmasiyla UA lisesindeki çocuklar hemen savaşmaya başlamıştı.Tamam özgünlüğüm güçlü olabilirdi ama insanların ölümüne de sebep olabilirdi bu yüzden gücümün tamamını kullanamıyorum ama burda boş boş duramazdim kalbimle aklım savaşırken kötüler birliğinin ezici sayisi içimdeki bu savaşı durdurmuş ve bir kötüye doğru atilmama neden olmuştu.Neyseki UA lisesindeki çocuklar bazı üyelere zarar vermisti bu sayede özgünlüğümu kullanabilecek kadar kana sahip olmuştum.Özgunlugum için bir kaç damla kanla bile büyük silahlar yapabilirdi o anki heyecanımla bir kaç litre kan toplamişim ben daha kan ile yaptığım büyük kilicin farkına bile varmadan maskeli kızın üstüne atladım.Ancak kızın üstüne atladigimda yaptığım kılıcın ne kadar büyük olduğunu anlayabilmiştim ama kıza ne kadar darbe indirmeye çalışırsam çalışayım sanki yapacağım hamleyi biliyormuş gibi karşılık veriyordu.Sadece bir saliselik sarı sivri saçlı çocuğun bağıriri yüzünden dikkatimi kaybetmiştim ki yuzumde bir acı hissettim maskeli kız hızlı bir hamleyle yüzüme kilicinin sapıyla vurmustu içimden kendime dikkatimi toplayamadigim için küfrettim.İlk yara alışım değildi ama bir anda olduğu için canım acımıştı hızla bende maskeli kıza bir darbe indirdim o sırada kahramanlarin bir kaçı buraya gelmişti kahramanlarin sayısının çoğalmasıyla maskeli kızın ortağı olduğunu düşündüğüm televizyonda sihigaraki denilen adamın geri çekilme emriyle geldikleri kara delik benzeri seyle geri gittiler.Elimi sızlayan yarama goturdugumde morardığini anladım çok sert vurmustu tam hastaneye gitmek için dönmüştüm ki Eraser Heard ile karşılaşmam bir oldu ilk önce beni bir süzdükten sonra yanımdan geçip ismini bilmediğim bir kahramanın yanına gitti çok fazla geçmeden o kahraman yanıma gelip yarama baktı isi bittikten sonra kafeden ayrıldım bir kaç gün işe gitmiycektim eve doğru giderken içimden günümün ne kadar iyi geçtiği konusunda söyleniyordum.
Umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Yang/Boku No Hero Academia/Bnha
ActionSakura kayıp kardeşini bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır, kahraman olmaya bile. Bnha x oc Yin Yang=Karanlık ve Aydinlik