Sakura'nin anlatımıyla
Bakugou'nun teşekküründen sonra rahat hemde çok rahat bir uyku çektim yarın yeni bir gündü ve yarın yeni hakeketlerimizi belirliycektik çok heyecanlıydım erken kalkıp güzel vir duş aldım ve güne fereh başlamak en sevdiğim şeylerdendi aslında sadece yeni teknigimi deneyeceğim için değil yeni kostümümu deneyeceğim için de heyecanlıydım. Kostümümu değiştirmiştim hemofoli hastligima uygun yaptırmıştım mesela bir yerim kesildiğinde bu kostüm kanı bir süre tutuyor ama bu süre yaranın büyüklüğüne göre değişiyor mesela derin olmayan bir kesik alırsam bir saat kadar gidebiliyor ama kesik derinse bu en az bir dakikaya kadar inebiliyor bence gerçekten hayat kurtaran bir kostüm bunun için Hatsume'ye teşekkür etmem gerek ayrıca herzaman kan bulamayacagim için bir yüzük yaptılar bana yüzüğün ucunda keskin bir bıçak var küçük kavisli keskin bir bıçak zaten ozgunlugum için bir damla kan bile yettığı için baş parmagimi kesip o kandan yararlanıcam küçük bir kesik olacagi için hayati teklikemde olmuycak.İcim kipir kıpır olurken neredeyse herkes uyanmıştı sanırım tek heyecanlanan ben değildim herkes heyecanlıydı birlikte kahvaltı yapıp UA'ya doğru yola çıktık denemeyi yapcagimiz sahaya girdiğimizde pro kahraman Cementoss bize büyük duvarlar yaptı ben yüzüğünü işaret parmagima gecirdim baş parmağımi kesicegim için en rahat o oramagimin olacağını düşündüm ve doğruda düşünmüşum. Hızla herkes antremenina başlamıştı bende derin bir nefes alıp hazırlandım yeni hareketimi denemek için sabırsızlanıyordum hızla baş parmagimi kesip çıkan kanla ellrimin arasında küçük yuvarlak top şekli verdim olabildiğince güçlü ve olabildiğince uzağa attım ilk denemeye göre iyidi çimento duvarın baya derinine gitmişti işte yeni hareketim buydu kandan kurşun özellikle uzak dövüşte çok işe yarayacakti yakın dövüşte pek iyi sayilmazdim bu yüzden böyle bir hareket seçmiştim Aizawa senseinin tavsiyesiyle bir kursundan aynı anda iki kursuna çıktım yani bunları yapmak kolaydi ama güç verip istediğin yere atmak biraz zordu. Yinede başarmıştır en fazla beş kurşun atabiliyordum ama sayısı çoğaldıkça gücü azaliyordu Aizawa sensei pratik yaptıkça ustalasacagimi söylemişti bende öyle düşünüyordum son birkez daha deniycektim bu son denemen olucakti beş kursunuda ayarladım bütün gucumle duvara hedefleyip attım ama bir tanesinin yön değiştirip İida'ya doğru gitmesi bir oldu çok çok heyecanlanmıştım biryandanda korkmuştum sadece ben değil herkes korkmuştu hızla elimi yukarıya kaldırıp kanın son anda yön degistirmesini sağladım bütün kanı bir kayanın üstüne yapıştırıp bu hatayi nasıl yaparım diye sinirlendim içimden kendime kufrediyordum İida'ya zarar verebilirdim neyse ki bişey olmamıştı çatır çutur seslerin gelmesiyle gözümü o tarafa çevirdim ah yanlışlıkla büyük bir kayayı ezmistim ama inanıyordum özgünlüğümu kontrol edicek lisansimi alıp kardeşimi kurtaricaktim İida'nin yanına gidip özür diledim sorun olmadığını söyledi birazda olsa rahatlamıştım buda bir gelişmeydi en azindan kana hukmedebiliyordum tek sorun çok fazla kanı kontrol edememem ve çok fazla şekilde kullanamamamdi bunuda bolca pratik yaparak asacagimi düşünüyordum hedefime ulasabilmek için cabalamaliydim Hah hem artık kana daha rahat hukmedebiliyordum bu ortam beni rahatlatiyordu sanki pratik yaparken daha iyi odaklanıyor ve kanı istediğim şekilde kullanabiliyordum buda bana bolca umut veriyordu bol bol umut tek hayalim tabiki Akami'yi kurtarmak değildi Akamiyi kurtardıkdan sonra güzel bir ev tutup kafama göre takilmak istiyordum sosyal olmayan bir insandanda bu beklenirdi ama gerçekten çok gürültüyü sevmiyordum huzurlu ortamlar tam benlikti buradada eğleniyordum ama pek ayak uyduramiyordum hatta arada Mina gibi olmak istediğim bile oluyordu ama bunları düşünecek vaktim yok ilk önce kardeşimi kurtarmam gerek onu o kötüler birliğinin elinden aldıktan sonra hayallerimin pesinden kosabilirim sadece beklemem ve güçlenmem gerekiyor onun için kardeşim için.
Arkadaşlar bahsettiğim yuzuk bu isterseniz siz başka bir şekilde hayal edebilirsiniz.
Sakura'nin kostümü bu şuna aciklik getirelim Sakura önceki savaşlarında kostüm giymiyordu ilk defa kostüm giydi ve onuda anlattığım şekilde yaptı bilginize yorum ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Yang/Boku No Hero Academia/Bnha
ActionSakura kayıp kardeşini bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır, kahraman olmaya bile. Bnha x oc Yin Yang=Karanlık ve Aydinlik