Sakura'nin anlatımıyla
Oda olayından sonra kizlar bana ormanda piknik yapmayi teklif etti bunun doğru olup olmadığından emin değildim " Daha geçen gün kapta saldırıya uğradık ya Anlasma bir yere oturduk cidden çok eglenmistim yavaş yavaş piknigimizin sonuna gelirken birden bır ağacın arkasindan hışırtı sesleri geldi hemen ayağa fırlayıp yavaş adımlarla o tarafa doğru gittim kızlarda arkamdan geliyordu biraz daha yaklaştığında birden çalıların arkasından bir sincap çıktı büyük bir nefes verdik özellikle ben korkmuştum ama yarlanmaktan falan değil onunla savaşmaktan korkmuştum işte bu kadar zayiftim kötüler birliğine çalışan kardeşiyle savasamayacak kadar korkaktim. Etrafı toplayarak ormandan ayrıldık bugünüm güzel geçmişti kızlarla takılmak çok iyiydi tabi biz takip edildigimizi bilmiyorduk yurda doğru yürürken arkamızdan yaprak ezilme seslerinin geldigi duydum yavaşça yaklasip kızların yanında sessizce konuşup" Biri bizi takip ediyor " dedim hepsi şaşırdı Mina tam arkasını donecekken omzuna kolumu atıp "Arkanıza bakmayın farkedicekler" dedim tamam anlamında başını salladılar ormandan çıkıp sokaklardan birinde girdik ve hızlı adımlarla vir köşeyi dönüp orada bekledik ayak sesleri yaklaşmaya devam etti tam yaklaştıklarında kızlarla birlikte üstlerine yalayıp onları etkisiz hale getiricektik bizde öyle yaptık üstlerine atladık sıkıntı surdaki bizim ustüne binip ezdigimiz kişi daha doğrusu kişiler Mineta ve Kaminari olduğu için sadece yurda gidene kadar onları azarlayabildik.Ben bile sinirlenmistim ozgunluklerimizi onlarda kullanabilirdik ve bu onlarda büyük zarara neden olabilirdi. Jirou Kaminariye kızıyordu Momo ve Asuide Minataya istemsizce gülümsedim günüm hiç bu kadar eğlenceli ve komik gecemezdi.Herkes dağıldıktan sonra bende odama geçtim bütün anılarına tekrar tekrar baktım ama bişey eksik gibiydi hayır hayır hayır o ailecek cekindihimiz fotoğraf birimi almıştı ama buraya girmeleri imkansızdı güvenlik çok sikiydi gecemezlerdi ben biryerdemi dusurmustum herkes alt katta oturuyordu odayı talan etmeme rağmen onu bulamamistim hayır gozlerim şuan dolmamalisiniz buraya geldim geleli bı sulugiz olmuştum gözlerime hakim olamıyordum ama şuan konumuz bu değildi kapıyı sertçe açtım çok ses çıkmıştı bu sesle Bakugou odasından çıkmış ve" Seni lanet ol-" demiş ve ona bir saniye bakıp aşağıya inmistim herkes şaşkındı bana bakıyor arkamdan Sakura diye bağırıyorlardi hemen eve gittim hayır evin altını üstüne getirdim yoktu onu kaybetmistim o yoktu hicbirsekilde yoktu birden telefonum çaldı arayan Momo'ydu "Sakura sana bir paket geldi acmadik hemen gelsen iyi olur neydi bu şimdi gelecek zamanımı buldu lanet olsun lanet olsun hızla yurda geri döndüm acayip sinirliydim kapıyı sert bir şekilde açıp içeri girdim kutuyu alıp isim yaziyormu diye baktim "A-akami" hızla bandı soktum açmaya korkuyordum herkes bana bakıyordu sanki içinde kırılacak birşey varmış gibi yavaşça açtım ama acmamla gözlerimden yaşların dokulmesi bir oldu o çok değer verdiğim aile fotoğrafımız kırılmış ve paramparça olmuştu hayır Akami bunu sen yapmış olamazsın kısık ama herkesin duyabileceği bir sesle " Hayır" dedim "Bunu o yapmış olamaz" sona doğru sesim iyice kisilmisti herkes çok üzülmüştü bana acimiyorlardi gercekten uzuluyorlardı Bakugou bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Yang/Boku No Hero Academia/Bnha
ActionSakura kayıp kardeşini bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır, kahraman olmaya bile. Bnha x oc Yin Yang=Karanlık ve Aydinlik