Fotoğraf

20 4 0
                                    

Akami'nin Anlatımıyla

İşte yine oradaydı o dovustugum kırmızı saçlı kız bana bakıyor dolu gozleriyle elini uzatiyordu salak kız onu öldüreceğini bilmiyormuydu kilicimi elime alıp ona doğru koştum ama sadece koştum çünkü onun yanına gelmeden birden kolundan bişey onu kesti ve kanlar içinde yere yattı.Bu ruyayla birlikte nefes nefese uyandım Sihigaraki ve diğerleri kurtulmuştu bende dinlenmek için başka bir odaya gitmiştim neredeyse altı dakikadır uyuyordum ve o salak kızı görmüştüm offf neden o belki onu bu sıralar çok düşündüğüm içindir lanet olası söyledikleri yüzünden garip şeyler söyleyip aklımı bulandirdi ahhh tamam Akami sakin ol beynimi bunları söyleyerek sakinleştirdim artık sakinim sakinim temiz havaya ihtiyacım vardı benim herzaman tezmiz havaya ihtiyacım vardı dışarı çıkıp biraz dolandım e yapmalıydim o rüya aklımdan cikmiyordu ve garip bir şekilde o kızın geçmişini merak ediyordum acaba yaşadığı bir evi varmiydi ne saçmalıyorum ben tabiki vardı sokakta yatacak değil ya hızlı bir şekilde o kızın nerede yaşadığını buldum UA ya çok yakındı biraz riskliydi yani gece olmasını beklemek daha mantıklı geldi nede olsa artık yurt gibi biryerde kalacaklardı Sihigaraki söylemişti gece olmasını bekleyip kızın evine girdim ama pek birşey bulamadım sabaha kadar sadece dolandım en sonunda kendimi tekrar onun evinin önünde buldum ama biraz dikkat edince kapının önünde bir kutu vardı kız eve gelmişti sanırım yurt için eşya alicakti biraz daha yaklaştım ve kutunun en üstünde bir fotoğraf gördüm tam göremiyorum ama onu almaliydim kızın vurada olmadığından emin olunca hızlı bir şekilde fotoğrafı alıp oradan uzaklaştım bakmalimiydim bakmamalimiydim salak madem bakmiycaksin neden aldın fotoğrafı elime alıp baktım bakmamla yere cakilmam bir oldu bu burada o bana benzeyen bir kız çocuğu ve iki yetişkin vardı hayır olamaz saçmalama benim ailem yoktu ölmüştü hem All For One kardeşim olmadığını söylemişti ama bunu onun evinden almıştım ve buradakiler ona ve bana çok benziyordu sesli bir şekilde nefes verdim olabilirmi All For One bana yalan mı söylemişti adi adam beni kandirmisti şimdilik bu fotoğraftan kimseye bahsetmiycekyim ve kimsenin görmesine izin vermiycektim karargaha dönüp fotoğrafı uygun bir yere sakladım şimdi biraz yemek yemem ve dinlenmem gerekiyordu.

Yin Yang/Boku No Hero Academia/BnhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin