Akami'nin anlatımıyla
"Lanet olsun All For One yakalandı şimdi ne yapicaz?" Twice' in sorusuna cevap veren olmamıştı. Sihigaraki' nin ne yapacağını bilmiyordum her zaman sadık kaldigi baba gibi gördüğü biri yakalanmisti ve o bişey yapamıyordu herkes dağıldıktan sonra bende tam odadan cikicaktim ki bana seslenip durmami ve oturmami söyledi tamam anlamında başımı salladım söze ilk önce o başladı " Bir adam var temizlik takıntılı onunla anlaşmayı planlıyorum işimize yarayabilir " söylediğine birazda olsa şaşırmıştım bana bir fotoğrafını gösterdi. " Emin misin güvenilir birimi" takma eli yüzünden çekip gülümsedi " Hiç güvenilir biri değil zaten güvene ihtiyacımiz yok onu sadece kullanicaz babam All For One yakalandığı için geçici bir plana ihtiyacımız var onu bu yüzden istiyorum ismi Overhaul" tamam anlamında başımı salladım " Tamam bir planın varsa sıkıntı yok" dedim ve odadan çıktım o adamı çok merak etmiştim sokaklarda öyle dolaşırken birden önüme Midoriya İzuku çıktı yanında sarı saçlı hep gulen birisi vardı başıma bir şapka takip altı yedi adım verilerinden onları takip ettim zaten etrafta bolca insan olduğu için zor olmadı bir anda Midoriya' nin önüne ara sokaktan çıkan bir kız düştü korktuğu belliydi ve ilk defa böyle bir düşünceye sahibim ama çok tatlıydı Midoriya' ya bişey söylediği belliydi ki
o ara sokaktan o çıktı Overhaul onunla bu kadar kısa bir sürede karşılaşmayı beklemiyordum biraz geriden onları izliyordum kısa bir süre sonra Overhaul kızı alıp gitti seslerini duyamadigim için pek bişey anlamadım fazla oyalanmadan bizim mekana döndüm olanları Sihigaraki'ye anlatirdim ama gerek yoktu en azından ben böyle düşünüyordum kendimi yatağa atıp tavanla bakismaya başlamıştım çok geçmeden gözlerim yavaşça ağırlaştı kendimi uykuya teslim etmiştim biranda karşıma kırmızı saçlı kız geldi çok net görüyordum ve yanında geçmişte hep hayal meyal hatırladığım başka bir kırmızı saçlı çocuk vardı ama o çok bulanikti kırmızı saçlı kız bana elini uzatiyordu ama tam tutacagimda birden uyandım sadece üç dakika uyumustum ve aniden o kırmızı saçlı kızı gördüm inanamiyorum biraz etrafta dolandım ama aklımda hala o rüya vardı canım iyice sıkıldı burada yapacak bişey yoktu tek yaptığım Twice'la dovusup onu iyi bir benzetmekti derin bir iç çekip kilicimi alıp ormanlık alana girdim burada biraz antreman yapicaktim yani benim yapmak istediğim şey buydu offf lanet olsun o çocuklar neden bunlar bana denk geliyordu yine o UA' daki çocuklardan birkaçı gelmişti şimdi onlarin karşısına cikamazdim hem bu aptallık olurdu burası bana göre değildi ağaçlik bir alanda katanami kullanamazdim biraz dikkat edince su pembe tenli kız kulaklarından kablo sarkan kız saçı değişik ve kahverengi olan kız siyah at kuyruklu kız bide kurbağaya benzeyen kız vardı sadece bu kadar diye düşünürken o geldi dovustugum kırmızı saçlı kız ciddenmi rüyanın ustunemi olamaz birden pembe tenli kız yere örtü gibi bişey serdi ne piknikmi yapacaklardı burdami cidden hiç guvenliklerini düşünmüyorlar mi bu çocuklar çok sorunlu seslerini duyabileceği kadar yakınlarındaydim ağaca yaslanıp dinlemeye başladım "Uraraka ekmeği uzatirmisin" siyah at kuyruklu kız değişik kahverengi saçlı kıza sesleniyordu demek adı Urarakaydi "Tabii" havadan sudan sohbet ettiler bir kişi hariç hepsinin ismi öğrenmiştim sadece o kız kalmisti onun ismini de ogrenirsem gidicektim sonra bir an neden onun ismini bu kadar öğrenmek istediğimi sordum kendime hadi ama en sonunda kurbağaya benzeyen kız "Sakura-san sende kurabiye istermisin?" Sakura ismi sakuraydi hızla ayağa kalktım ses yaptığımin farkında bile değildim hepsinin sesi kesilmişti içimden kufrettim olamaz bu tarafa doğru geliyorlardı beni görmemeleri lazım derin nefes alıp verirken şükür ki çalıların arasindan bir sincap çıktı kalbim acayip hızlı atıyordu ilk defa hayatımda ilk defa yakalanacagimdan bu kadar korkmuştum.Buraya gelmeme değmiş gibi hissediyordum neden o kızla bu kadar ilgileniyordum bilmiyorum ama ismini öğrendiğime sevinmiştim Sakura evet ismi Sakuraydi ve ben onunla tekrar gorusucektim buna emindim o zaman aramızda anlaşma yapicaktik sonu ölümle biten bir anlaşma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Yang/Boku No Hero Academia/Bnha
ActionSakura kayıp kardeşini bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır, kahraman olmaya bile. Bnha x oc Yin Yang=Karanlık ve Aydinlik