Hayal Kırıklığı

20 3 0
                                    

Sakura' nin Anlatımıyla

Çok çok kan kaybediyordum lanet olası hemofili neden gardimi dusurmustumki. Çünkü o benim kardesimdi neden beni tanımadı bunları düşünürken gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu Mina başımda dayanmam gerektiği ile ilgili şeyler söylüyordu üzgünüm dayanamiycam bilincimi kaybederken tek düşündugum tek bir şey vardı Akami...

İki Gün Sonra Yazar

O olaydan sonra  kötüler birliği kaçmis All Might All For One ile savaşmış ve All For One yakalanmıştı kahramanların bir çoğu yaralanmıştı Bakugou sağlam bir şekilde geri getirilmişti.Sakura çok kan kaybetmesinden dolayı hala kendine gelememisti. Kan takviyesi yapılmış ve yarası kapatılmıştı kamp kötü bir olayla son bulmuştu.

Aynı gün beş saat sonra 13.36 Sakura

Yavas yavaş bilincimin yerine geldiğini hissedebiliyordum gözlerimi acmamla bütün sınıfın bana sevinçli bir şekilde bakmasını görmem bır oldu Mina' nin bagirmasiyla aniden haraket etsemde yaramın artık iyilestigibi hissedebiliyordum herkes bana geçmiş olsun dedikten sonra hediyelerini verip çıkacakları sırada ben hemen konuşup onları durdurdum " Aizawa sensei nerede biliyormusunuz?" Herkes birbirine bakıp hayır anlaminda başını salladi "Tamam teşekkürler eğer görürseniz benim onu aradigimi soylermisiniz" dedim hepsi başını sallayıp çıktı o hariç Katsuki Bakugou birbirimize bakarken " Seni lanet olası bana bakıp durma" diye cikismasiyla gözlerimi yere çevirdim " Burada neden durduğunu sorabilirmiyim biseymi soyliyceksin Bakugou" bana bakıp derin bir nefes aldı "Evet o pislik kötüler birliği konuşurken duydum lanet olsun Akami kim oluyor onu koruyamadigini söylemişsin" arkama yaslanıp gözlerimin dolmasına izin verdim "O benim kız kardeşim" hafifçe güldüm Bakugou şaşırmıştı bunu belli etmekten cekinmiyordu ona herşeyi anlattım küçükken nasıl trafik kazası geçirdiğimizi ailemin benim yüzümden öldüğünü ama akaminin cesedinin bulunamadığını  herşeyi Bakugou arada kufrederek beni dinliyordu konuşmam Aizawa senseinin odaya girmesiyle bölündü " Uyanmissin Sakura Midoriya söyledi beni ariyormussun" evet anlamında başımı salladim tam lafa giricektimki  Bakugou sözümü kesip konuşmaya başladı "O gün yani yakalandığımda kötüler birliği den bir kız vardı siyah saçlı o p*ç herifle konuşuyordu sanırım Sakura' nin kız kardeşimis"dedi hayretle bakıyordum iki saatlik konuşmamı on saniyede ozetlemisti. Aizawa sensei bana bakarak " Bu doğrumu onun kız kardeşin olduguna emin misin?" Dedi evet anlamında başımı salladım "Tamam bunu diğerleriyle konusucam Bakugou sende okula geç kalma"dedi ve odadan Bakugou ile beraber çıktı şimdi sadece ben ve hayal kirikligim vardı ben kardeşimi böyle bulmak istemiyordum düşman olarak değil ben ben onunla savaşmak istemiyorum. Onun beni hatirlamamasi imkansız çünkü sekiz yaşındaydı ona bişey yapmış olmaliydilar Akami ona kesinlikle birşey yapmışlardı ve ben Sakuraysam kardeşimi kurtaricaktim ama bu hayal kırıklığına ugradigim gerçeğini hiçbir zaman degistirmiycekti.

Yin Yang/Boku No Hero Academia/BnhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin