Şüphe Tohumu

8 1 0
                                    

Akami'nin Anlatımıyla

O sinir kızın evinden aldığım fotoğrafa bakıyordum çok değişik geliyordu o benim kardeşim olamazdı ama emin değildim yani olabilirdi de bilmiyorum bu bana çok garip geliyordu içimden bir ses bu sadece bir oyun diyordu ama başka bir ses bu gerçek oyun değil diyordu yatağıma yatıp fotoğrafa bakmaya devam ettim ve birden aklıma dahiyane bir fikir geldi neden bunu ona iade etmiyordum sonuçta 'baskasinin eşyasını almak kötü bisey'di degilmi kendi kendime kikirdadim ve hemen hediyemi çok güzel bir şekilde süsleyip ki benim süsleme anlayışım kırıp dokmek güzelce kutusuna koydum en geç üç saate onun elinde olurdu hemen onu teslim ettim çok güzel olucakti ama bu onun sucuydu eşyalarını kapının önüne koymamaliydi değil mi evet kesinlikle koymamaliydi. Yavaşça yatağa oturdum sonra düşünmeye başladım ilk defa All For One tarafından alındığımda şu beni eğitme işini anlatti bende o zamanlar kahraman olucam diye seviniyordum kahraman olucak ve insanları kurtaricaktim kahraman olucak ve bütün çocuklara oyuncak alicaktim kahraman olucak ve annesi babası olmayan çocuklara destek cikicaktim ama büyüyüp geliştikçe böyle olmayacagini anlamıştım aslinda içten içe kabul etmesemde bütün benligimde reddetsemde hala gerçek olmasınu istediğim bir hayalim vardı bütün borcumu ödedikten sonra ailesi olmayan çocuklara destek olmayı planlıyordum hatta sadece destek olmayı değil tam olarak anlamını bile bilmediğim su arkadaslarindan olmak istiyordum burada her ne kadar arkadaş dediğim birileri olsada onları zorunlu gördüğüm ve iş için calistigim insanlar olarak görüyordum zaten bizim gruptan çok konuştuğum birileride yoktu Sihigaraki ile iş dışında çok nadir konuşuyorduk grubun tek kızı Toga ve ben olduğum için onunkada arada konuşuyorduk ama genelde kan istediğinden ve o Midoriya denilen çocuktan etkilendiği konusunda iki saat konuşup durduğu için pek anlasamiyorduk bide Twice vardı ama onunla konuşmayı hiç istemiyordum zoraki konusuyordum çünkü konuyu Toga'ya çevirip sacmaliyordu yani anlayacaginiz hiç arkadaşım yoktu aslında kendime itiraf etmekten nefret etsemde bir tane arkadaşım olmasını isterdim. Derin bir nefes alıp seslice verdikten sonra dusunduklerim yüzünden küçük bir kahkaha attım içerde durmaktan sikildigin için sahile inmeye karar verdim gerçi deniz dalgaları falan bana göre değildi ama çıkıp dolaşmak istiyordum sahile geldiğimde biraz dolaştım biraz içimdeki sıkıntıyı atmıştım taki o Sakura ve Bakugou bdenilen çocuklar gelene kadar beni farketmeleri imkansizdi bu yuzden rahattım yüzleri biraz düşüktü hediyemi almış oladigu çok belliydi başımı havaya kaldırdım ahhh bulutlar gerçekten çok güzeldi benim içimi acayip rahatlatiyordu aslında buraya gelmenmin bir değer sebebi bukutlarin buradan çok güzel gorunmesiydi bidakika bidakika en son o çocukları dusunuyordum lanet olsun aklım ne kadar çabuk dağılmıştı tekrar o tarafa doğru baktığımda yoktular lanet olsun herneyse o kadarda önemli değildi ellerimi cebime sokup mekana doğru yürümeye başladım. Hızlı bir şekilde geldiğimde bizimkilerin yanına gittim herkes kendi alemindeydi buradan bana hayır gelmeyince hemen orayı terk edip bakisma duvarima gittim bu duvar benim kendi kendime isim verdiğim bir duvar bu duvara bakıp bakıp hem yaşadıklarım hakkında düşünüyor hemde stresimi atıyordum. Yani böyle yapicaktim ama birden içeriye Dabi girdi inanılmaz Dabi benim yanıma geldi en son iyi anlamasamiyorduk bu yüzden iletişim dahi kurmuyorduk ifadesiz bir şekilde yanıma geldi "UA'dakiler yeni hareketlerine çalışıyorlar haberin varmı " bende evet anlamında basimi salladım "Evet nolduki" sadece bakmakla yetindi ağzını açtı ama hafif  dudağını kıvırarak güldü bişey söyleyeceği o kadar belliydiki "Yok bişey" dedi ve gitti ne soyliycekti o öyle neden öyle güldü neden böyle birşey yaptı kesinlikle bişey vardı yoksa Dabinin buraya sadece UA'dakilerin yeni hareket üzerinde çalıştığını söylemeye geleceğini sanmıyordum ahhh sinir oldum bu gün ne oluyordu böyle sinirle yatağa gidip yattım pislik Dabi içime şüphe tohumunu ekip gitmişti ama ben ne olduğunu bulucaktim.

Heheheh bu bölümde böyle oldu neyse umarım beğenmişsinizdir oy ve yorumlarınızı bekliyorum.🤜🤛

         

Yin Yang/Boku No Hero Academia/BnhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin