Düsünce

17 3 0
                                    

Akami' nin anlatımıyla

O kizla savastiktan sonra ağaçların arasında koşmaya devam ettim ağaçsız bir alana geldiğimde bizimkiler Bakugou denilen çocuğu yakalamıştı benim yanımda bir kara delik açılmasıyla oradan ayrıldık. Kaldığımız yere geldiğimizde Bakigou' yu sandaldeye bağladım çok dalgindim hala o kızın dediklerini düşünüyordum Sihigaraki bunu anlamış olacak ki bana " Akami iyimisin bişey mi oldu diye sordu." Herkes bize bakarken başımı kaldırıp " Sihigaraki bizi All For One yetiştirdi değil mi diye sordum" oda şaşırdığını belli ederek " Evet o olmasaydı biz şuan ölü olurduk" dedi daha fazla uzatmayip " Ben orada kırmızı saçlı bir kızla savaştım kılıcıyla maskemi düşürünce benim ismimi söyledi ben ona ismimi soylememistim ve bana seni çok aradım gibi şeyler söyledi sadece yani bilmiyorum garipti " herkes o çocukta dahil şaşırmış bir şekilde bana bakiyordu  Sihigaraki bana bakıp " Belki seni birisiyle karistirmistir o kafeyi bastığımızda ismini öğrenmiş olabilir ilgilenmene gerek yok" tamam anlamında başımı sallayip odadan çıktım başka buradan uzak bir yere gitmek istiyordum mümkünse düşüncelerimi bırakıp, o zamandan beri düşünmekten başım agrimaya başlamıştı. Bende sanki onu taniyor gibiydim geçmişe yönelik bir hayal diye düşünüyordum daha doğrusu All For One böyle dusunuyordu benide buna ikna etmişti ama dünyada sadece o kırmızı saçlı değildi ve benim bir ailem yoktu yani ben böyle biliyordum tabi eğer All For One yalan soylemiyorsa. Bu adam beni deli ediyordu yalan söyleyip söylemediğini bilemiyordunuz tam bir muammaydi manyak herif insanları ozgunlukleri için kullanıyor ve bazılarına yanına çekmek için özgünlük veriyordu. Sihigaraki ona benim aksime bağlıydı ben ona sadece borcluydum aramızdaki tek fark buydu düşüncelerimi kafamdan uzaklastirdiktan sonra ne kadar uzağa gittigimi anladım geri dönmek icin hareket ettiğinde patlama gibi bir ses duyup koşmaya başladım bizim mekanın yakınına geldiğimde etraf kahraman ve polis kaynıyordu biraz dikkatli bakınca bizimkilerin yakalandığını görmek hiçte zor değildi. Oraya gidebilirdim ama yakalanirdim sadece oradan baktım tek yapabildiğim buydu bir duvarin arkasından bakmak.

Yin Yang/Boku No Hero Academia/BnhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin