Sakura'nin anlatımıyla
Birinci sınavı geçtikten sonra ikinciye başlamak için hazırlanıyorduk kolay olacak gibiydi ama zor olma ihtimali de vardı yapmamız gerekenler sadece yıkıntıların arasından sivilleri kurtarmakti bende hemen yıkıntıların arasına daldim ve bir sivil aramaya başladım en sonunda bir tane buldum bir çocuktu diycektimki çocuk görünümlü adam olduğunu anladım hızla yanına gittim üstünde bir sürü kaya vardı dikkatli ve hızlı bir sekilde üzerinden çektim "Hızlı ve güvenilir bir şekilde çektin artı puan" hafifçe gülümsedim başı cok kotu kaniyordu biraz daha yakından bakınca gerçek gibi görünsün diye gerçek kan kullanmislardi bu iyiydi yavaşça yere yatırdım ve başını dizlerime koydum "İlk mudahale çabuk kavradın artı puan" adam bunları soyledikce egom tatmin oluyordu herneyse şimdi onun başını iyilestirmeliydim aslında iyileştirme gücüm yoktu sadece kanı yaralı yerde sertlestirip kan kaybını önlüyordum bununda öyle olması gerekiyordu kanı sertlestirdim ama birden bir anons sesi duyuldu ve kötülerin geldiği ve burayı bastığı söylendi zor olacağını tahmin ediyordum koşmaya başladım "Başım kötü bir şekilde yaralı kosmaman gerekiyor eksi puan"ah bide bu eksikti ayrıca sertlestirdim kanda bozulmuş akışkan olmuştu bu çok zor bir işti ozgunlugumle birlikte başka bişey yapamiyordum hele heyecanlanirsam tekrar adamı aynı şekilde yatırıp kanı tekrar sertlestirdim ama birden bir kötü buraya geldi kaçmaya çalışırsam kan yine akışkanlasacak ve tekrar sertlestirmek zorunda kalicaktim çok sinir bozucuydu öbür yandan kosarsamda yine eksi puan alicaktim en sonunda adamın yaralı olup olmamasina bile umursamadan kucağımdan atıp gittim bir yandanda konuşuyordum "Üzgünüm ama bu cidden sinir bozucu en iyisi savasiyim ben"dedim ve gittim umarım sınavdan kalmazdim aslında bu aklıma bile gelmemişti bende kanımla yedi kisiyi hakladiktan sonra birden Midoriya'nin bagirmasiyla o tarafa döndüm Todoroki ve havada uçan bir çocuk sanırım kavga ediyor olacaktiki Midoriya "Napiyorsunuz siz"diye bagirmisti çok sinir bozucuydu aslında hicbirsey sinir bozucu değildi ben bugün nedensiz sinirliydim herneyse onların saldırılarını izlerken dalmistim ve savaşın bitmesine çok az kala birden o yere serdigim yedi kişi üstüme çullandi ne olduğunu şaşırmıştım zar zor savaşın bittiğini duydum canım açıyordu ve acayip sinirlenmistim üstüme atlamak neydi hemde yedi kişi birden kanimdan kocaman ama kocaman bir dikenli dağ yapıp hepsini üzerimden attım bende o dağın en tepesindeydim adamlara bakıp bir yandanda bağırıyordum "Yuh yedi kişi üstüme bindiniz bu ne ya buraya savasalim diye gonderildik birbirimizin üstüne cikip oyun oynamak için değil" acayip sinirlenmistim o sinirle herkesin bana baktığını bile gorememistim kani akiskanlastirip aşağıya inip bütün kanı elimde topladım adamlar oflaya puflaya yanımdan geçti ben onlara onlar bana kötü kötü bakıyordu sonunda yanımdan gittiler ve o önemli an geldi puanları aciklayacaklar ve lisans alıp alamayacagimiza bakacaklardi tablo gelince hemen S bölümüne baktım lanet olsun nasıl ya ben yoktum en az üç kere baktıktan sonra emin oldum hiç puanım yoktu agliycaktim birden bacağıma birinin dokunmasiyla aşağıya baktım o kucağımdan atıp arkamda bıraktığım adamdı bana çok kötü bakıyordu ve alnınin neredeyse yarısı şişmişti "Hah demek lisansını alamadın iyi oldu bu sana ders olsun" delirmek uzereydim "Sen kırdın demi puanimdan herneyse bak gerçekten sinirliyim zaten bide seninle uğraşamam hem git sen ilk önce şu makyajını temizle ilk önce basın kaniyordu hani neden şişmiş gibi yaptın şimdi " sinirlendiği çok belliydi "Sen bunun makyaj olduğunu mu saniyorsun gerçekten mi bu senin yüzünden oldu eğer beni un çuvalı gibi firlatmasaydin hem başım böyle olmazdı hemde sen lisansını almış olurdun!" Acayip bagirmisti kulaklarım cinliyordu ve neredeyse herkes buraya bakıyordu onunda oyunculardan yani sivil takliti yapanlardan biri gelip adamı goturdu bende birden elimin çok acidigini farkettim konuşma bitince yumruk yapip sıktığını anladım önüme dondugumde Bakogou'nun bana baktigi farekttim birden sinirle kaslarını catip önüne döndü yavaşça yanına gidip konuştum "Bakogou sanırım sende lisans alamiycaksin"dedim olebilecegimi bile bile birden o kırmızı gözleriyle bana bakıp tam bişey yapacaktiki birden o uykulu adam lisans alamayanlarinda bir şansı olduğunu söyledi en azından bu iyiydi hızla Bakogou'yla göz göze geldim kaslarını catip bana baktı bende gülümsedim iyice sinirlendiğinde "Ahh isim vardı benim en iyisi olmedey gidiyim"diyip kaçtım bunu yapmaktan vazgecmeliydim çünkü bir gün Bakogou beni oldurebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Yang/Boku No Hero Academia/Bnha
AkcjaSakura kayıp kardeşini bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır, kahraman olmaya bile. Bnha x oc Yin Yang=Karanlık ve Aydinlik