Jisung
Ünivesite kayıt formu için fotoğraf istiyorlar am fotoğraf albümü annemin odasında.
Annemin uyanmadığını düşünerek fotoğraf albümünü almak için odasına girdim.Kapıdan girince direk yatak görünüyor ama annem yatakta yoktu.Annemin kıyafet odasından ağlama ve konuşma sesleri geliyordu annemin farketmeyeceği şekilde odaya yanaştım ve dinlemeye başladım."Yongbok seni çok özledim.Hâla bizi bulacağına dair inancım tam. Seni bekliyorum."
Bir fotoğrafa bakarak ağlıyordu."Anne"
Sesimi duyunca fotoğrafı hemen ni kutunun içine koydu ve kutuyu kaldırdı."Anne burada mıydın yatağında göremeyince merak ettim."
"Burdayım işte oğlum en fazla dışarı çıkarım zaten niye merak ediyosun ee ne için geldin?"
"Şey ben üniversite sınavına girmiştim ya kazanmışım. Üniversiteye kayıt yaptırmaya gidicem bugün ama fotoğraf istiyorlar onu almak için gelmiştim."
"Tamam gel oğlum vereyim."
Annem fotoğrafı verdikten sonra changbin e mesaj attım aynı üniversitede aynı bölümü tutturmuştuk beraber kayıt yaptırmaya gidecektik ama mesajlarıma cevap vermiyo kesin uyuyakaldı.
Felix
"Evet oğlum hangi üniversiteye gitmek istiyorsun."
"Şey anne ben babamın yanına koreye gitmek istiyorum."
"Neden koreye gitmek istiyorsun"
"Çünkü..."
"Çünkü eğitimi güzel ,hem sende gelirsin korede yaşarız.Zaten büyükannemle büyükbabamı da görürüz."
"Lütfen anne~"
"Tamam, ben babana söylerim."
Yanağına bir öpücük koydum
"Teşekkür ederim annecim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Twin《Minsung♡Changlix》
General FictionFelix okumak için geldiği Kore'de rüyalarının nedenini bulur