Bölüm 7

225 26 0
                                    

Minho kapıyı açınca gördüğü yüzle şaşırdı. Jisung'un yüzünde yaralar vardı ve dudağı patlamıştı.Endişeyle sordu.

" Yüzüne ne oldu?"

"Yok birşey.Senin ne işin var burada?"

"Birşey yok mu.Okula gelmiyorsun Changbin hasta olduğunu söylüyor,neyin olduğunu sorunca cevap vermiyor atarlanıyor evine geldiğim zaman dağılmış yüzünü görüyorum besbelli dayak yemişsin.Doğru hata bende ne oldu değil nasıl oldu diye sormalıyım.Söylesene nasıl oldu kimden dayak yedin?"

Jisung konuşmadan yeri izlemeye devam etti.

"Konuşsana gerçekleri söyle.Yeterki sessiz durma, hakkında herşeyi bilmek istiyorum. "

"Herşeyi mi bilmek istiyorsun.Peki babam dövdü beni.Babam bir mafya ve ondan sonra yerine benim geçmemi istiyor ama ben karşı çıkıyorum bu yüzden dövdü."

burnunu çekerek konuşmaya devam etti.

"Öğrendin, mutlu musun şimdi?Söylesene, sende onlar gibi kaçacaksın değil mi,sırf bir mafyanın oğlu olduğum için sende beni bırakacaksın"

Jisung'un ağlaması şiddetlenirken Minho ne yapacağını bilemedi.Daha önce kim bilir neler yaşamıştı.Bildiği tek birşey vardı ona aynılarını yaşatmayacaktı.

"Ağlama"

"G-git buradan"

"Hayır gitmeyeceğim.Seni bu halde bırakamam."

"Gel buraya"

Jisung Minho'nun ne söylediğini algılamaya çalışırken kendini Minho'nun kollarında  buldu.Sıcaktı,tek düşündüğü şey buydu.Minho'nun kollarının huzur verici bir sıcaklığı vardı.

******************************************************

"Hey Felix ne yapıyorsun tek başına,Minho yok mu?"

"Şey Minho Jisung'u görmeye gitti."

"Ne dedin sen?Ne işi var orada?"

"Jisung'u merak etmiş."

"Bekle burada."

Jisung aranıyor

"Efendim Changbin."

"Minho orada mı?"

"Evet sen nereden biliyorsun?"

"Felix söyledi"

"Şuan yanında mı?"

"Evet"

"Tamam,onu da al evime gel"

"Jisung ne oluyor?"

"Ona anlatmam gerekenler var."

"Tamam geliyoruz."

Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin